800 400 464
banner
5 nejnovějších poptávek
Obrábění dle přílohy
Skládka
Výroba - Welle
Hydroizolace
Rekonstrukce stoupaček panelového domu
5 nejnovějších nabídek
Opravy a repase 8 a 12 válcových motorů Ferrari a Mercedes
Zařízení
Balotinování
Pákové nůžky na plech BSS 1020 E
BT vozík P20, po opravě a technické prohlídce

Škodovka chystá vlastní dodávku, mohla by vyjet už příští rok

06/05/2013

Škoda pravděpodobně představí svou první škodovku nové „řady pro živnostníky“ v druhém pololetí příštího roku. V přibližně ročních intervalech pak vyjedou další typy. Škála má nakonec zhruba odpovídat nabídce Volkswagenu od modelu Caddy po největší Transporter či Multivan.

 

Pod značkou Škoda se v budoucnu budou opět prodávat skříňové dodávky, malé valníky a minibusy.

Vyplývá to z informací týdeníku Ekonom, které v exkluzivním rozhovoru nepřímo potvrdil předseda představenstva společnosti Škoda Auto Winfried Vahland. „Lehké užitkové vozy se ke značce Škoda skutečně hodí,“ prohlásil.

Podle jeho slov se Škoda „nejprve rozhodne o produktu a až potom o výrobním závodu“. Neoficiální informace hovoří o tom, že má jít o celou modelovou řadu, která se v prodeji objeví postupně. Termín náběhu produkce ještě nebyl definitivně stanoven, pravděpodobně se však první škodovka nové „řady pro živnostníky“ představí v druhém pololetí příštího roku.

V přibližně ročních intervalech pak vyjedou další typy. Škála má nakonec zhruba odpovídat nabídce Volkswagenu od modelu Caddy po největší Transporter či Multivan. Cílem je, aby firmy, které potřebují jak osobní, tak lehké užitkové automobily, mohly nakupovat u jednoho prodejce a jezdit do jednoho servisu.

Cestu Škody do tohoto nového segmentu zřejmě prošlapává rovněž Eckhard Scholz, někdejší člen představenstva Škody, který převzal divizi VW Užitkové vozy. Minivany, dodávky a minibusy s okřídleným šípem by totiž pomohly vytížit „jeho“ výrobní závody v Poznani a Hannoveru.

Od obdobných volkswagenů se užitkové škodovky budou lišit v podstatě jen estetickými prvky a výbavou, samotná výroba by se tedy mohla odstartovat poměrně rychle.

Problém je však v technickém zázemí u prodejců a v servisech. Škoda už dlouho opravdová užitková vozidla nenabízela a mnohé provozovny je třeba nejprve zásadně upravit, aby do nich tak velká auta vůbec vjela a aby v nich byly zvedáky, které je bezpečně uzvednou.

 

skoda_600_04

 

http://byznys.ihned.cz

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní?
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU