800 400 464
banner
5 nejnovějších poptávek
Rekonstrukce nádrže
Nákup elektroinstalačního materiálu
Vývoj softwarového řešení systému elektronických dražeb
Rekonstrukce sportovního hřiště - PD, AD a IČ
Sportovní hřiště - koordinátor BOZP
5 nejnovějších nabídek
Dovoz z Asie
STATUS COLORLINK
KILMARNOCK CAMPUS - AYRSHIRE COLLEGE (SKOTSKO)
Sponkovačka ruční M1 11/08 pro spony 6-8mm
Indikátor nárazu Shockwatch2 - 25 g, žlutý

Náš minitest: Ford Fiesta 1,0 EcoBoost

03/06/2013

 

Trvalkou mezi automobily s délkou pod 4 m je bezesporu Ford Fiesta. Jeho účinkování v automobilovém světě se traduje od června 1976 a asi jenom těžko bychom dali dohromady, kolika modernizacemi prošel. Ta poslední proběhla v roce 2008, další facelift z podzimu 2012 provázený zavedením nových motorů se už týkal současného provedení, které jsme měli možnost si krátkodobě vyzkoušet.

Pětidveřový hatchback zůstal samozřejmě u své základní koncepce s vpředu napříč uloženým motorem, pohonem předních kol a s podvozkem postaveným na předních závěsech McPherson a zadní klikové nápravě s vlečenými rameny propojenými zkrutnou příčkou. Je třeba si zvyknout na to, že ve spodní partii vozu této velikosti se žádné alternativní řešení nerýsuje. V podstatě ani není třeba, protože je jednoduché a tedy i laciné a při pečlivém odladění dává vozu jízdní vlastnosti.

Celý článek naleznete v Technickém týdeníku 11/2013.

 

 

auto_244

 

 

www.technickytydenik.cz

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní?
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU