800 400 464
banner
5 nejnovějších poptávek
Bruska
Vysokozdvižný vozík
Koordinátor BOZP - Protipovodňová ochra
TDI - Oprava vikýřů, včetně výměny oken
Rekonstrukce a oprava lesní cesty
5 nejnovějších nabídek
Variátovové řetězy
Informační systémy pro podniky a živnostníky
Celoplastové nádrže a celoplastové žumpy
Stabilizační pece
Pece pro zkoušky požární odolnosti

Nivea s novým designem

06/08/2013

Již od roku 1925 legendární modrá krabička byla chráněnou značkou Nivei. Počátkem roku 2013 výrobce Beiersdorf Hamburg zahájil postupné zavedení nového designu pro veškerou Nivea péči o pleť a tělo ve více než 200 zemích. Modrá krabička je známá značka a spotřebitele po celém světě spojuje důvěra v tuto značku. Nyní výrobce vyvinul nový globální designový jazyk, který je založen a orientován na uvědomění si proslulé modré krabičky. Nový design převádí identitu značky na výrobek, který představuje úspěšné základní hodnoty značky Nivea pro spotřebitele ve všech kategoriích s uznáním vysoké  hodnoty.

Nový vzhled Nivei vyvinul průmyslový návrhář Yves Beharve spolupráci s Design Management Beiersdorf. „Nivea, znamená odborné znalosti v oblasti péče o pleť, kvalitu a vynikající poměr cena výkon. Tyto hodnoty jsou oceňovány všemi spotřebiteli po celém světě. Musíme zajistit, aby identita značky odrážela všechny tyto hodnoty, a to i v designu obalů,“ říká Ralph Gusko, Brand manager  společnosti Beiersdorf.

Dvě třetiny všech nákupních rozhodnutí jsou činěna při nákupu u regálu. Vysoká zapamatovatelnost nového vzhledu Nivea bude pomáhat spotřebitelům po celém světě nalézt své oblíbené výrobky. Konzistentní designový jazyk napříč všemi kanály od obalu až ke komunikačním opatřením obchodu, posílí identifikaci a stimuluje také zkušební nákupy jiných kategorií výrobků značkového portfolia.

 

 

nivea_400

 

 

www.packaging-cz.cz

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní?
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU