800 400 464
banner
5 nejnovějších poptávek
Výroba - Welle
Rekonstrukce stoupaček panelového domu
Bruska rovinná BPH 20 NA
Výroba - Buchse
Soustružení - opakované série
5 nejnovějších nabídek
Brusivo (kotouče, segmenty) z korundu nebo s SG zrnem
Kabelové příslušenství
Paletový vozík s plošinou, po repasi BT
Nerez trubky
Redlery

Sledování videa v mobilech zažívá boom

03/09/2013

 

  • 72% uživatelů mobilního internetu sleduje TV a video na svých mobilních zařízeních alespoň jednou týdně
  • Stále více lidí využívá možnost pokračovat ve sledování online filmu po jeho přerušení i na jiných zařízeních
  • Již více než 40% respondentů ve věku nad 60 let se na internetu dívá na on-demand obsah
  • Pro spotřebitele jsou možnosti výběru videa jedním z pěti nejdůležitějších aspektů při sledování

 

Nejnovější studie společnosti Ericsson (NASDAQ: ERIC), která se  zaměřila na aktuální spotřebitelské trendy v TV oblasti, odhalila nové směry ve sledování televize. Studie je postavena na výsledcích průzkumu, který byl realizován na vzorku 15.000 respondentů v 15 zemích světa.

V pořadí již čtvrtá zpráva Ericsson ConsumerLab v TV oblasti zveřejnila, že 72% spotřebitelů sleduje na svém mobilním zařízení online video alespoň jednou týdně, z nich 42% i mimo domov. Ze studie vyplynulo, že tři čtvrtiny lidí jsou zvyklí pravidelně používat své mobilní zařízení během sledování televize. Kromě toho zpráva uvádí, že až 41% respondentů z věkové skupiny 65 - 69 let sleduje "streamované" on-demand videa alespoň jednou týdně.

Novinkou  je stále rozšířenější sledování jednoho videa, například filmu, na více zařízeních v různém čase. Spotřebitel se začne dívat na online video na jednom zařízení a dodívá se na jiném a to bez toho, aniž by musel hledat místo, kde bylo sledování přerušeno. Ericsson ConsumerLab hovoří o tomto fenoménu jako o "sledování v pohybu."

Anders Erlandsson, výzkumný pracovník Ericsson ConsumerLab, říká: "Když televizní průmysl začal mluvit o mobilní TV, převládal názor, že bude založena především na profesionálně zpracovaných krátkých videích. Došlo však k zajímavému obratu. Samozřejmě, lidé sledují i ​​krátká videa, ale vytvářejí je tak, že přeruší sledování filmů nebo jiných dlouhohrajících programů na jednom zařízení, aby je později shlédli na jiném místě a třeba i na jiném zařízení. "

Více než polovina respondentů tvrdí, že jejich počítač a internetové připojení jsou nedílnou součástí jejich spotřebitelských návyků co se týče sledování TV a videa. Tyto nástroje dovolují divákům vybrat si a nakombinovat co, kdy a jak chtějí sledovat - podobně jako výběr jídla v restauraci. "Hledání prvního uživatelsky jednoduchého „à la carte řešení“, které pokrývá a spojuje zákaznické potřeby v oblasti TV a video, začalo. Spotřebitelé pasují možnost výběru ze široké nabídky za pátý nejdůležitější aspekt komfortu sledování," upozorňuje Erlandsson.

Všechny druhy multimediálních programů jsou důležité, žádný není u spotřebitelů favorizován na úkor jiných. "V minulosti jsme mohli pozorovat rapidní nárůst on-demand sledování. Nyní sledujeme jak se tento trend mírně zpomalil." Podle Erlandssona se však některé oblasti výrazně změnily. " Enormní je například nárůst mezi věkovými skupinami 55 - 59 let. Dnes je v této věkové kategorii až o 18% více lidí, kteří týdně využívají on-demand video, stejně jak tomu bylo v roce 2011."

Zatím však podle Erlandssona ještě nepřišel čas rozloučit se s klasickým sledováním televize. "Klasická televize je pro zákazníky stále důležitá, nevidíme žádný propad v intenzitě a frekvenci jejího sledování. Patrné je to zejména u živých sportovních přenosů. Až 36% respondentů považuje jejich sledování za důležitou součást svých televizních návyků," uzavírá Erlandsson.

 

 

Broadcast room: www.ericsson.com/broadcast_room

Ericsson je předním mezinárodním dodavatelem telekomunikačních technologií a služeb. Prostřednictvím řešení fungujících v reálném čase vytváříme propojenou společnost, která nám všem umožňuje studovat, pracovat a svobodněji žít v trvale udržitelných společnostech po celém světě. Naši nabídku tvoří služby, software a infrastruktura informačních a komunikačních technologií určených telekomunikačním operátorům a jiným odvětvím. V současnosti se v sítích od Ericssonu uskutečňuje více než 40 % celosvětové mobilní komunikace a naše společnost zajišťuje servis sítí zákazníků s více než 2 miliardami uživatelů.

Působíme ve 180 zemích a zaměstnáváme více než 100 000 pracovníků. Ericsson byl založen v roce 1876 a sídlí ve Stockholmu ve Švédsku. V roce 2011 činily tržby naší společnosti 226,9 miliardy švédských korun (35 miliard amerických dolarů). Ericsson je zapsán na stockholmské burze NASDAQ OMX a newyorské burze NASDAQ.

 

 

 

PRO VÍCE INFORMACÍ PROSÍM KONTAKTUJTE:

Ericsson Corporate Public & Media Relations
Phone: +46 10 719 69 92
E-mail: media.relations@ericsson.com

Ericsson Investor Relations
Telefon: +46 10 719 00 00
E-post: investor.relations@ericsson.com

 

PRAM Consulting s.r.o.

Anna Hroudová

Tel.: +420 222 351 497
Mobil: + 420 603 517 272

e-mail: anna.hroudova@pram.cz

www.pram.cz

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní?
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU