800 400 464
banner
5 nejnovějších poptávek
Žebřík celoplastový
Školení zaměstnanců
Výroba z plastového nezávadného materiálu
Lakování nádrží
Údržba a obnova svislého dopravního značení
5 nejnovějších nabídek
Fitness pryžové kotouče na činky pro posilovny odolné vůči odhozu Praha
Derby povrchy - podkladové desky pro výcvik, kruhový trénink koní i do stáje
Výprodej filtrů
Čistírny odpadních vod
Žebérkové pletivo

Smartphony mění život ve městech. K lepšímu

01/11/2013

ericsson_103

 

  • Ericsson zkoumal, které aspekty městského života čekají největší inovace
  • Hlavní poptávka po technologických inovacích je v oblastech, kde služby fungují nejlépe nebo naopak nejhůře
  • Změny k lepšímu můžeme očekávat v oblasti nákupních možností, gastronomie a volnočasových aktivit, dále dopravy, sociální a zdravotní péče, či komunikace s úřady
  • Podle očekávání trhu by měly být tyto elektronické služby v smartphonech o tři roky pětkrát dostupnější než dnes.

 

 

V nejnovějším průzkumu Ericsson ( NASDAQ : ERIC ) zjišťoval zájem obyvatel světových metropolí o zavedení nových elektronických služeb do smartphonů, které by mohly významně ovlivnit život ve městě. Projekt zkoumal, ve kterých oblastech městského života lze v blízké době očekávat největší poptávku po technologických inovacích. Průzkum proběhl ve městech jako Sao Paolo, Peking, New York, Londýn či Tokyo, na vzorku 7 500 respondentů. Je referenční pro 40 milionů lidí.

Zdrojem informací byli majitelé smartphonů, právě ti totiž mají očekávané změny přinést. Studie předpovídá, že nové služby by měly být orientovány zejména na sociální sítě a měly by využívat prostředí smartphonů a tabletů s mobilním internetem. Respondenti měli za úkol zhodnotit, které nové koncepty služeb jejich městskému způsobu života nejvíce pomohou.

Michael Björn, šéf výzkumu v Ericsson ConsumerLab dodává: "Masivní poptávka po nových IT službách může změnit městský život za hranici naší představivosti již do tří let. Služby pro smartphony zaměřené na nakupování, oblast gastronomie či vyhledávání zábavy mohou výrazně zvýšit spokojenost lidí se životem ve městech. "

Mezi elektronické služby s největším potenciálem patří například personalizace turistických, gastronomických či nákupních průvodců, kteří pracují s osobními doporučeními a zkušenostmi. Dále je to elektronické nakupování, digitální trenéři, mobilní jídelníčky, online rezervace stolů nebo před - objednávání jídla a expresní donášky zboží. Zajímavostí, která má podle studie velký potenciál, jsou služby sledující ingredience, které restaurace ve svých jídlech používají. Až 61 % respondentů si myslí, že tato služba bude zcela běžná a to do tří let.

Studie pokrývá i oblasti, s nimiž obyvatelé měst nejsou spokojeni. Proto se dají očekávat změny v oblasti péče o seniory a děti, ve zdravotnictví, či komunikaci s úřady.

Technologie již brzy umožní rodičům sledovat v mobilu docházku, či hodnocení dětí ve školách nebo třeba životosprávu příbuzných v sociálních zařízeních. Jednodušší bude v případě nouze i lokalizace nejbližšího záchranné jednotky, která je schopna přijmout a ošetřit úraz a podobně.

Mezi další vřele očekávané nové služby patří elektronická komunikace ze samosprávou a úřady, či kontextové mobilní služby. Nejhůře hodnocena oblast městského života - doprava by rovněž měla zažít lepší období. Největší šanci na úspěch mezi službami v této oblasti mají personalizované navigace. Ty by měly poskytovat komplexní cestovní informace pro všechny způsoby dopravy - od chůze, přes kolo, hromadnou dopravu až po auta. Takovou službu by dnes ocenilo 47 % majitelů smartphonů .

 

Ericsson je předním mezinárodním dodavatelem telekomunikačních technologií a služeb. Prostřednictvím řešení fungujících v reálném čase vytváříme propojenou společnost, která nám všem umožňuje studovat, pracovat a svobodněji žít v trvale udržitelných společnostech po celém světě. Naši nabídku tvoří služby, software a infrastruktura informačních a komunikačních technologií určených telekomunikačním operátorům a jiným odvětvím. V současnosti se v sítích od Ericssonu uskutečňuje více než 40 % celosvětové mobilní komunikace a naše společnost zajišťuje servis sítí zákazníků s více než 2 miliardami uživatelů.

Působíme ve 180 zemích a zaměstnáváme více než 100 000 pracovníků. Ericsson byl založen v roce 1876 a sídlí ve Stockholmu ve Švédsku. V roce 2011 činily tržby naší společnosti 226,9 miliardy švédských korun (35 miliard amerických dolarů). Ericsson je zapsán na stockholmské burze NASDAQ OMX a newyorské burze NASDAQ.

 

PRO VÍCE INFORMACÍ PROSÍM KONTAKTUJTE:

Ericsson Corporate Public & Media Relations
Phone: +46 10 719 69 92
E-mail: media.relations@ericsson.com

Ericsson Investor Relations
Telefon: +46 10 719 00 00
E-post: investor.relations@ericsson.com

 

PRAM Consulting s.r.o.

Anna Hroudová

Tel.: +420 222 351 497
Mobil: + 420 603 517 272

e-mail: anna.hroudova@pram.cz

www.pram.cz

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní?
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU