800 400 464
banner
5 nejnovějších poptávek
Rekonstrukce fasády
Výroba - Anschlussteil
Výroba - Teil
Výstavba komunikace
Zateplení fasády bytového domu
5 nejnovějších nabídek
Ruční razidlo s otočným kolečkem
Laserové gravírování
Frézky univerzální konzolové
CNC soustruh EMCOTURN 360-2 CNC
Stroje a zařízení

PREMIER system uvede na trh novou verzi ERP. Slibuje až 4násobné zrychlení práce s daty

14/11/2013

 

premier_633

 

Software PREMIER system X5 přinese přes sto vylepšení: intuitivní navigační řádek, rychlý start s výpočtem nejdůležitějších přehledů ihned po spuštění či propojení s IP telefony  premier_372_02

 

Přední český vývojář a výrobce informačních a ekonomických systémů začne závěrem roku prodávat novou verzi svého ERP systému PREMIER. Verze X5 odpovídá na žádost uživatelů. Předchozí verze upoutala zejména podporu chytrých mobilních zařízení, podporou platebních terminálů či automatickým ohlídáním firemních partnerů. V nové verzi jde vývojová společnost ještě dále ve snaze neustálého zdokonalování a překonávání nových výzev. Zákazníkům nabídne funkci navigačního řádku, s jehož pomocí se dle testů zrychlí práce až 4x oproti stávající verzi. Vylepšuje „nalepovací“ poznámky pro přehledné úkolování včetně termínů, nabízí propojení s IP telefony či rychlý start s možností automatického výpočtu nejdůležitějších přehledů ihned po spuštění. Nechybí ani nástroje pro přehlednější práci v týmu a procesní řízení. Systém nabídne více než sto novinek a vylepšení. Nová verze bude i letos zákazníkům dostupná počátkem prosince.

 

„Nový PREMIER je dalším významným krokem v naší více než patnáctileté snaze přinášet stále přehlednější podnikový ekonomický software s příjemnějším, intuitivnějším a ergonomičtějším ovládáním. Pevně věříme, že se tato novinka stane vítaným pomocníkem při každodenní práci. V systému jsme vylepšili a přidali více než sto funkcí. Těšíme se na zpětnou vazbu klientů. Neustálá evoluce PREMIER system vychází z plnění právě jejich potřeb a požadavků, jež se odvíjejí od každodenní práce s naším systémem,“ míní Boleslav Buzek, zakladatel PREMIER system a.s.

 

Navigační řádek

Jednou z nejviditelnějších a zároveň nejpřínosnějších nových funkcí, kterou se pochlubí nejnovější verze PREMIER system X5, je funkce „Navigační řádek“. Jedná se o  rych_367_01 inteligentní funkci pro centrální vyhledávání s dvouúrovňovým našeptávačem. Uživatelé se s ním setkají napříč všemi částmi a moduly systému a příslušnými databázemi. Ať už uživatel hledá konkrétní oblast systému dokladovou řadu, (odběratelé, dodavatelé, apod.), modul, položku v číselníku, nebo údaje o obchodním partnerovi, stačí do vyhledávacího řádku napsat prvních pár písmen hledaného výrazu nebo kód, který k němu máte přiřazen. Systém vám okamžitě v pop-up okně nabídne možnosti, které hledanému zadání vyhovují.

 

Rychlý start

Další novou funkcí PREMIER system verze X5, která značně urychlí každodenní práci zaměstnancům napříč obory podnikání, je funkce „Rychlý start“. Díky ní si může každý uživatel na míru zvolit až šest záložek s funkcemi systému, které ke své práci nejčastěji používá. Ty se automaticky zobrazí ihned po startu systému. Lze tak zvolit automatické spuštění konkrétního modulu, dokladové řady nebo přehledu. Funkce Rychlý start umožňuje navíc zvolené přehledy automaticky vypočítat.

 

 

Nalepovací poznámky

Značného vylepšení organizačních funkcí doznala nová verze systému PREMIER X5 díky modernizovaným „Nalepovacím poznámkám“. Ty jsou unikátní funkcí našeho programu, kterou ve stejně komfortním provedení a rozsahu konkurenční ekonomické podnikové systémy nenabízejí. Bez oblíbených nalepovacích poznámek si již mnoho stávajících uživatelů nedokáže práci v systému představit.

 



 


Modernizovaná verze nalepovacích poznámek dále rozšiřuje možnosti práce v týmu a zadávání úkolů zaměstnancům tak, aby měli uživatelé dokonalý přehled. Vytváření interních úkolů, podpora vnitrofiremních procesů a komunikace mezi členy týmu je tak ve verzi PREMIER system X5 mnohem komfortnější.

 

program_686_01

 

Další inovované funkce nové verze systému PREMIER X5:

 

  • Navigační řádek a inteligentní vyhledávání pro podstatné zrychlení práce.
  • „Nalepovací“ poznámky pro přehledné úkolování s termínovou výstrahou.
  • Propojení s IP telefony.
  • Modernizace přehledů controllingu, pohledávek a závazků.
  • Rychlý start s možností automatického výpočtu nejdůležitějších přehledů ihned po spuštění.
  • Nástroje pro přehlednější práci v týmu a procesní řízení.
  • Možnost exportu dokumentů do jednoho souboru s více jednotlivými listy (např. pro rozvahu, aktiva-pasiva, výkaz zisků a ztrát apod.).
  • Dalších více než 100 novinek a vylepšení.

 

Více informací naleznete na www.premier.cz nebo na níže uvedených kontaktech:

 

Pavel Křižka                                                                       Premier System

PR Manager                                                                        obchodní oddělení 

 

T: +420 732 582 776                                                        T: +420 245 005 606

E: pavel.krizka@justc.cz                                    E: obchod@premier.cz; info@premier.cz    

H: www.justC.cz                                                 H: www.premier.cz  

 

Just Communication s.r.o.                                             PREMIER SYSTEM, a.s.

Dlouhá 16                                                                           Saturnova 1197/1

110 00  Praha 1                                                 10400 Praha 22 - Uhříněves

 

O společnosti PREMIER system

Společnost PREMIER system a.s. vznikla v roce 1998 jako ryze česká firma s vlastním know-how. Nyní je předním producentem informačních a ekonomických systémů na tuzemském trhu. Nosným programem společnosti je výroba a distribuce vlastního stejnojmenného ekonomického informačního softwaru PREMIER system pro řízení podniků a firem. Produktovou nabídku doplňují nástavbové moduly a specializovaná řešení pro firemní procesy v téměř jakémkoliv oboru. Po dobu 14leté působnosti na trhu ČR a SR si společnost Premier system a.s. vypracovala přední pozici mezi poskytovateli informačních a ekonomických systémů pro menší a střední společnosti.

Tradice a úspěch firmy je založen především na výrobě kvalitních produktů s originálním prostředím a ovládáním, na flexibilitě firmy při řešení individuálních požadavků svých zákazníků, vysoké odborné kvalifikaci zaměstnanců. Stejně tak poskytování komplexních služeb, jejich kvalita a rychlá dostupnost směřuje k hlavnímu cíli společnosti, a tou je maximální spokojenost zákazníků a osobní přístup ke klientovi. Především spokojenost našich klientů a jejich doporučování je hlavním elementem dynamického růstu společnosti a jejího portfolia klientů, které činí více než 3 500 subjektů (více než 12 tis. licencí). Naše dlouhodobé cíle jsou založeny poskytování našich produktů a služeb co nejširšímu spektru zákazníků v kategorii menších a středních společností. Budování dlouhodobého a oboustranně seriózního partnerství je další z hlavních cílů společnosti. Více informací naleznete na www.premier.cz.

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní?
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU