800 400 464
banner
5 nejnovějších poptávek
Obrábění dle přílohy
Výroba - Distanzmuffen
Výroba - Zahnscheibe
Výroba stopper media na regál viz. příloha
Dodávka směrových sloupků
5 nejnovějších nabídek
Celoplastové nádrže a celoplastové žumpy
Stabilizační pece
Pece pro zkoušky požární odolnosti
Anemometr SC-UAN-01 - novinka
Textilní rohože GAPA - Catwell - Logo

Terminálový tahač na elektropohon

18/03/2014

 

Společnost Dachser jako první logistický provider úspěšně otestovala terminálový nákladní tahač na elektrický pohon. Prototyp tohoto ekologického tahače se osvědčil v běžném provozu na dvou německých pobočkách této společnosti. Dachser dlouhodobě spolupracuje s výzkumnými firmami, které se zabývají vývojem elektricky poháněných vozidel. Nedávno testoval nový prototyp speciálního elektrického tahače od společnosti Terberg Nordlift, který by mohl být ekologickou alternativou pro přepravy návěsů a výměnných nástaveb v logistických centrech.

„Tyto testy na pobočkách v Hernu a v Hamburku byly velmi úspěšné,“ říká André Bilz z oddělení vývoje a nákupu technologií společnosti Dachser a dodává: „Od řidičů jsme dostali velmi pozitivní zpětnou vazbu zejména díky extrémně tichému motoru a bezemisnímu provozu tahače.“ Nový tahač má elektricky poháněnou hřídel konstruovanou pro výkon 160/180 koní při 1800 až 2800 ot.min-1. Kapacita baterie je 206 kWh a tahač uveze návěs o celkové hmotnosti až 45 tun. Baterie vydrží v provozu na jedno nabití devět hodin, její opětovné nabití trvá pouze 4,5 hodiny.

„Tento nový elektropohon není pouze ekologický, ale po zahájení sériové výroby bude také finančně zajímavý,“ říká Arno Ortlieb, ředitel společnosti Terberg Nordlift. „Potom se tento bezemisní terminálový tahač může stát velmi zajímavou alternativou pro manipulaci s návěsy a výměnnými nástavbami v logistických areálech,“ uzavírá André Bilz.

 

 

tahac_583

 

 

www.technickytydenik.cz

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní?
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU