800 400 464
banner
5 nejnovějších poptávek
Pravidelné odběry drtě
Pila
Výstavba chodníku a cyklostezky
Dveře
Oprava střešní krytiny bytového domu
5 nejnovějších nabídek
SADA - komplet těsnění na 1 italský vršek 1/2" - U2/268H
Kolečka Steinco
Přepravní EUROBOX 1200x800x900 5VVL
Papír antikorozní - Role, SVIK š.750, 106g/m2
Paleta lisovaná INKA F10 - 1200x1000x140 - nosnost 900kg

Ericsson: nakupování v prodejnách spojujeme s nákupy přes internet

14/12/2012

  • ericsson_103Spojováním těchto dvou typů nakupování vzniká fenomén, který je v zahraničí známý jako „in-line shopping“ (nakupování v kamenných prodejnách za pomoci internetu).
  • 39 % vlastníků smartphonů v USA používá telefon k drobným platbám, skenování čárových kódů produktů nebo stahování kupónů.
  • Maloobchodníci mohou využít výhody toho, že spotřebitelé chtějí nakupovat vždy, když na to mají náladu a rádi kombinují výhody obou typů nakupování.
  • Zprávu o spotřebitelských trendech nazvanou „In-Line Shopping“ společně vypracoval Kodaňský institut studií budoucnosti a oddělení Ericssonu studující chování spotřebitelů.

 

V dnešní propojené společnosti, kde lidé svou pozornost neustále přesouvají mezi fyzickým světem a internetem (často nevědomky) brzy ztratí smysl hovořit o dvou oddělených realitách, on-line a off-line. Jsme stále častěji připojeni k internetu po celý den – téměř 40 % vlastníků smartphonů v různých částech světa se dnes připojuje k internetu ještě dříve, než vylezou z postele – a nákupní chování také ovlivňuje raketový růst využívání mobilních aplikací.

Tento stav je popsán ve zprávě o spotřebitelských trendech nazvané In-Line Shopping, kterou společně vypracoval Kodaňský institut studií budoucnosti a oddělení Ericssonu (burza NASDAQ: ERIC) studující chování spotřebitelů. Tato zpráva, která vychází z údajů shromážděných v USA během roku 2012, odhaluje, že smartphony již hrají neodmyslitelnou roli v procesu nakupování. Čtyři z 10 vlastníků smartphonů v USA používají telefon k drobným platbám, skenování čárových kódů produktů nebo stahování kupónů.

Zpráva popisuje fenomén, který je v zahraničí znám jako „in-line shopping“ (nakupování v kamenných prodejnách za pomoci internetu) a který vznikl v důsledku touhy nakupujících zkombinovat výhody nakupování v prodejnách s nakupováním přes internet. Jinými slovy, nakupující chtějí produkty vidět, dotknout se jich a vyzkoušet si je, porovnat ceny a mít přístup k podrobnějším informacím o produktu, aniž by při nakupování v kamenné prodejně museli vystát frontu.

Michael Björn, ředitel výzkumu výše zmíněného oddělení Ericssonu, uvádí: „Spotřebitelé činí z nakupování součást přirozeného běhu svých každodenních životů. Z toho plyne, že vyžadují aplikace, které jim proces nakupování usnadní a učiní praktickým. Tak jako lidé chtějí mít k dispozici připojení k internetu kdykoliv a odkudkoliv, chtějí mít možnost nakupovat vždy, když potřebují. Pokud maloobchodníci chtějí, aby jejich podnikání slavilo úspěchy i v budoucnosti, musí této potřebě porozumět a uspokojit ji.“

Celkově lze prohlásit, že nakupování přes internet více zajímá uživatele smartphonů než nakupující, kteří smartphone nepoužívají. V 8 ze 12 zkoumaných kategoriích produktů spotřebitelé upřednostňují kombinaci nakupování v kamenných prodejnách s nakupováním přes internet, než nakupování pouze přes internet.

 

Poznámky pro redaktory:

 

Plné znění zprávy obsahující také infografiku k redakčnímu použití najdete zde: http://www.ericsson.com/res/docs/2012/consumerlab/in-line-shopping.pdf

Broadcast room: www.ericsson.com/broadcast_room

 

Ericsson je předním mezinárodním dodavatelem telekomunikačních technologií a služeb. Prostřednictvím řešení fungujících v reálném čase vytváříme propojenou společnost, která nám všem umožňuje studovat, pracovat a svobodněji žít v trvale udržitelných společnostech po celém světě.

Naši nabídku tvoří služby, software a infrastruktura informačních a komunikačních technologií určených telekomunikačním operátorům a jiným odvětvím. V současnosti se v sítích od Ericssonu uskutečňuje více než 40 % celosvětové mobilní komunikace a naše společnost zajišťuje servis sítí zákazníků s více než 2 miliardami uživatelů.

Působíme ve 180 zemích a zaměstnáváme více než 100 000 pracovníků. Ericsson byl založen v roce 1876 a sídlí ve Stockholmu ve Švédsku. V roce 2011 činily tržby naší společnosti 226,9 miliard švédských korun (35 miliard amerických dolarů). Ericsson je zapsán na stockholmské burze NASDAQ OMX a newyorské burze NASDAQ.

www.ericsson.com 
www.twitter.com/ericssonpress
www.facebook.com/technologyforgood
www.youtube.com/ericssonpress

 

PRO VÍCE INFORMACÍ, PROSÍM KONTAKTUJTE:

Ericsson Corporate Public & Media Relations
Phone: +46 10 719 69 92
E-mail: media.relations@ericsson.com

Ericsson Investor Relations
Telefon: +46 10 719 00 00
E-post: investor.relations@ericsson.com

 

PRAM Consulting s.r.o.

Maria Pošteková
Tel.: +420 222 351 497
Mobil: + 420 603 517 272

e-mail: maria.postekova@pram.cz

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU