banner
5 nejnovějších poptávek
Poptávka - Střešní FVE, bez dotace
Poptávka - Kartonové krabice
Poptávka - Elektrikářské práce, fotovoltaika, kabely, jistič, rozvaděč
Poptávka - Dodavatel obalových materiálů, dlouhodobá spolupráce
Poptávka - Hutní materiál nerez
5 nejnovějších nabídek
Výroba a prodej pryžových granulátů
Armatury, kulové kohouty, ventily
Výkup autovraků
Kabelové příslušenství - smrštitelné
STŘÍHAČKA BETONÁŘSKÉ SÍTÍ MAFIX 6000

Ericsson odkoupí od Microsoftu firmu Mediaroom

15/04/2013

  • Tato akvizice dokládá snahu Ericssonu být žádaným obchodním partnerem k distribuci videa napříč různými sítěmi a zařízeními.
  • Akvizice posouvá Ericsson do vůdčí pozice v mobilním televizním vysílání.
  • Ericsson se stává předním hráčem v oblasti inovativní distribuce videa, s kombinovaným podílem na trhu přesahujícím 25 %.

 

Ericsson (burza NASDAQ: ERIC) se dohodl s Microsoftem (NASDAQ: MSFT) na odkoupení jeho firmy Mediaroom zajišťující televizní vysílání. Ericsson se tak stane vůdčím poskytovatelem internetové televize a řešení pro více obrazovek, s podílem na trhu překračujícím 25 %. Uzavření obchodu se očekává v průběhu druhé poloviny roku 2013. Firma Mediaroom se nachází v Mountain View v Kalifornii a zaměstnává více než 400 pracovníků v různých částech světa.

Podle prognóz v roce 2013 dosáhne globální trh s internetovou televizí 76 milionů uživatelů, s tržbami 32 miliard dolarů, do roku 2015 počet uživatelů vzroste na 105 milionů, s tržbami 45 miliard dolarů.

Celková nabídka multimediálních řešení Ericssonu kombinujících televizní vysílání s video obsahem, která se více zaměří na potřeby spotřebitelů, se stane základem poskytování služeb koncovým uživatelům. Význam distribuce videa zákazníkům a jejich spotřebitelům neustále poroste, ruku v ruce se zaváděním stále většího počtu sítí LTE využívaných uživateli chytrých telefonů.

Služba Microsoft Mediaroom je televizní technologií, kterou využívá řada předních mezinárodních provozovatelů televize, např. firmy AT&T U-verse®, Entertain of Deutsche Telekom, Telefonica, TELUS Optik TV(TM) a Swisscom. Televizní služby využívající technologii Mediaroom jsou nabízeny ve více než 22 milionech set-top-boxech v Severní a Jižní Americe, regionu EMEA a asijsko-pacifickém regionu.

Ericsson již dnes pozoruje, že neustále se měnící chování televizních diváků se vyvíjí rychleji než dříve. Rychlost inovací a inteligentní řešení umožnily nabídnout spotřebitelům televizní obsah dostupný kdekoliv. Jelikož se sbližování různých platforem stává skutečností, zmíněný vývoj bude i nadále hybnou silou telekomunikačního odvětví. Tento vývoj vyžaduje, aby vlastníci multimediálního obsahu, provozovatelé vysílání, poskytovatelé televizních služeb a mobilní operátoři přehodnotili své nabídky.

Rozhodnutí o akvizici vychází z vůdčí pozice Ericssonu v multimediálním odvětví, podpořené třemi cenami Emmy za poskytování jedinečných televizních zážitků zákazníkům.

 

Ericsson je předním mezinárodním dodavatelem telekomunikačních technologií a služeb. Prostřednictvím řešení fungujících v reálném čase vytváříme propojenou společnost, která nám všem umožňuje studovat, pracovat a svobodněji žít v trvale udržitelných společnostech po celém světě.

Naši nabídku tvoří služby, software a infrastruktura informačních a komunikačních technologií určených telekomunikačním operátorům a jiným odvětvím. V současnosti se v sítích od Ericssonu uskutečňuje více než 40 % celosvětové mobilní komunikace a naše společnost zajišťuje servis sítí zákazníků s více než 2 miliardami uživatelů.

Působíme ve 180 zemích a zaměstnáváme více než 100 000 pracovníků. Ericsson byl založen v roce 1876 a sídlí ve Stockholmu ve Švédsku. V roce 2011 činily tržby naší společnosti 226,9 miliard švédských korun (35 miliard amerických dolarů). Ericsson je zapsán na stockholmské burze NASDAQ OMX a newyorské burze NASDAQ.

 

 


www.ericsson.com

 


Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU