banner
5 nejnovějších poptávek
Poptávka - Poptáváme opravu elektrické pily
Poptávka - Oprava nerovného dvorku, jeho obnova, pokládka zámkové dlažby
Poptávka - Fotovoltaika, dotace Zelená Úsporám, 90.000, přitápění, včetně montáže
Poptávka - Kovovýroba ocelových dílů viz přílohy
Poptávka - Plachta na míru
5 nejnovějších nabídek
STŘIHAČKA BETONÁŘSKÉ OCELI - SIMA CEL-36P
Použité oktabíny k prodeji
Koš na mytí kojeneckých láhví, drátěné nerezové koše
OHÝBAČKA BETONÁŘSKÉ OCELI - SPECIAL 32S
Soustruh S50 CNC (ZPS Zlín) GO mechanické části ukončena 9/22

FIA výrazně změnila regule pro F1

18/03/2014

Velmi často se mění regule ve formuli 1, ale letos do nich zavrtali technici hodně hluboko. Stačí se podívat na to, jak bude nově vypadat hnací soustava. Tak co se týká spalovacího motoru, tady je místo dosavadního 2,4litrového 8válce V8 s atmosférickým plněním vyžadován 1,6litrový turbomotor V6 s přímým vstřikem paliva.

 

Povoleno je turbodmychadlo s maximálně 125 000 min–1. Spalovací motor s hmotností nejméně 145 kg může mít výkon podle tlaku přeplňování mezi 440–470 kW, otáčkové maximum motoru bylo sníženo z 18 000 na 15 000 min–1. Dále došlo k omezení průtočného množství paliva na 100 kg/h, od startu do cíle závodu musí vůz vystačit se 100 l (dosud se spotřeba pohybovala kolem 160 l/závod).

 

fiat_291

 


Celý článek naleznete v Technickém týdeníku 04/2014.

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU