800 400 464
banner
5 nejnovějších poptávek
Obrábění
Výroba dle dokumentace
Trommelrohr
Regranulát PELD - dlouhodobě
Olověné autobaterie s elektrolyty
5 nejnovějších nabídek
SVAŘOVACÍ TECHNIKA
Žebérkové pletivo
Odpady
Čištění průmyslových odpadních vod
Silentbloky, těsnící elementy, "O" kroužky, desky, vlnovce, membrány

Lokomotiva Škoda 109 E prošla zkouškami a získá povolení k provozu v Rakousku

12/11/2012

 

Společnost Škoda Transportation v těchto dnech ukončila sérii předepsaných zkoušek lokomotiv 109 E pro získání povolení k provozu na rakouské železnici. Už během několika týdnů budou moct do provozu v Rakousku zasáhnout lokomotivy Škoda 109 E. „Podle zatím předběžných výsledků byly požadavky rakouské železniční infrastruktury při posledních zkouškách splněny, a vystavení povolení k provozu by proto už nic nemělo bránit,“ říká generální ředitel společnosti Škoda Transportation Josef Bernard. K typovému schválení bylo možné některé zkoušky dokladovat měřeními z Německa, nebo České republiky. Na poslední předepsanou zkoušku radiového rušení musela přesto lokomotiva 109 E navštívit trať Vídeň – Sigmundsherberg v Dolním Rakousku.

Podobný průlom jako v Rakousku u lokomotiv 109E Škoda Transportation dosáhla také v v Maďarsku. V rámci kontraktu na modernizaci lokomotiv 71Em pro ČD Cargo prošlo v říjnu prvních patnáct nákladních lokomotiv zkouškami v oblasti Komáromu. ČD Cargo tak má k dispozici lokomotivy pro dopravu tranzitních nákladních vlaků z Maďarska a Slovenska do České republiky, bez nutnosti jejich výměny na hranicích.

Nedávno Škoda Transportation také úspěšně dokončila homologační proces nové lokomotivy Škoda 109E2 pro slovenské dráhy. Při náročném schvalování ve zkušebním provozu najely lokomotivy více než dvacet tisíc kilometrů a dnes už jsou zapsány v Evropském registru vozidel a začínají tahat vlaky v běžném provozu s cestujícími.

Třísystémová lokomotiva 109E, jejíž maximální rychlost je 200 km/hod, je určena pro provoz na tratích v ČR, Německu, Rakousku, Polsku, Maďarsku a na Slovensku. Umožňuje plynule přejíždět území s rozdílnými napájecími systémy, a to se stejnosměrným napětím 3 kV nebo střídavým napětím 25 kV/50 Hz a 15 kV/16,7 Hz, který používají v Německu a Rakousku.

 

 

skoda_397_01

 

 

www.technickytydenik.cz

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní?
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU