banner
5 nejnovějších poptávek
Poptávka - Stavba rodinného domu na klíč, kovová střešní krytina, pultová střecha, během tří měsíců
Poptávka - Výměna elektroinstalace v tří podlažním objektu
Poptávka - Hutní materiály nerez
Poptávka - Pryžová podlaha
Poptávka - Výroba nábytku z dubu ( skříně, stůl, knihovna, dle projektu ) mořený, ozdobný reliéf
5 nejnovějších nabídek
Váš tryskací stroj nepracuje správně?
Mokré lakování
PC vytlačovací - čirá - 20 t.
HDPE vstřikovací , MFI 5-7 40 t tříděno na jednotlivé barvy
Frézky nástrojářské - FN 32, výrobce TOS

Náš minitest: Infiniti FX30d GT

01/02/2013

 

Značka Infiniti, která je luxusní odnoží japonského Nissanu, byla původně určena pro americký trh, ovšem postupně expandovala dále do světa a svojí nabídkou se přizpůsobila i evropskému trhu. Portfolio našeho importéra obnáší čtyři základní modelové řady poháněné zásadně vidlicovým motorem se 6 nebo 8 válci. V posledních letech se značka začala přizpůsobovat situaci a mezi doposud benzínové agregáty pronikl třílitrový diesel a dokonce i hybridní pohon. Hybridní Infiniti M jsme už testu v minulosti podrobili, nyní jsme měli možnost vyzkoušet si naftový motor v modelu Infiniti FX30d.

Tento luxusní vůz typu SUV není žádnou ryzí novinkou a také se od své předchozí verze z roku 2010 liší v podstatě pouze úpravou čelní partie a dalších několika detailů. Jeho nezaměnitelný tvar s kulatou střechou a spoustou zaoblin mu designéři ponechali, což mu tak trochu nahrává v konkurenci obdobných vozů tohoto charakteru známých prémiových značek. Vše, včetně 20palcových kol,        signalizuje dynamiku, kterou podvozek v praxi dovede realizovat. I bez elektronické regulace tlumičů a aktivního řízení kol zadní nápravy (ty jsou součástí nejvyšší výbavy S) a s hmotností až 2175 kg je vůz podporovaný precizním posilovačem řízení až překvapivě ovladatelný. Tužší odladění podvozku s předními koly zavěšenými na dvojitých příčných ramenech a s víceprvkovým vedením zadních kol hodně odfiltruje i hrubé nerovnosti.

Kabina je vzorně izolována před pronikáním aerodynamického hluku.Vše, včetně 20palcových kol, sig nalizuje dynamiku, kterou podvozek v praxi dovede realizovat. I bez elektronické regulace tlumičů a aktivního řízení kol zadní nápravy (ty jsou součástí nejvyšší výbavy S) a s hmotností až 2175 kg je vůz podporovaný precizním posilovačem řízení až překvapivě ovladatelný. Tužší odladění podvozku s předními koly zavěšenými na dvojitých příčných ramenech a s víceprvkovým vedením zadních kol hodně odfiltruje i hrubé nerovnosti. Kabina je vzorně izolována před pronikáním aerodynamického hluku.

Celý článek naleznete v Technickém týdeníku 26/2012.

 

 

auto_392_01

 

 

www.technickytydenik.cz

 

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU