banner
5 nejnovějších poptávek
Hadicový kontejner se zakladačem hadic
Stavební úpravy v ZŠ
Modernizace a zkapacitnění úpravny vody
Rekonstrukce šaten
Termokotoučky do pokladen
5 nejnovějších nabídek
STŘÍHAČKA BETONÁŘSKÉ SÍTÍ MAFIX 6000
Jsme dodavatelé gabionových sítí a plotů z České republiky, gabionové sítě
VOLNÁ KAPACITA! Drcení plastových výlisků
Barevné struny ABS, ABS-T, PLA, PET-G
Nabídka - permanentní magnety - feritový blok - 19,8x15,2x6 (MA) mm

Nová on-line služba – za zpožděný let kompenzace až 600 €

13/04/2015

Dle platné legislativy EU mají zákazníci leteckých společností při zpoždění svého letu právo na finanční kompenzaci až do výše 600 . Tuto možnost využívají pouze 2 % zákazníků, přitom až 10 % všech letů je běžně zpožděno. Podmínkou kompenzace je zpoždění příletu o 3 a více hodin z důvodů, které mohla aerolinka ovlivnit. Lze ji nárokovat až 2 roky zpětně. Veškeré podklady, následnou agendu a vyjednávání za zákazníky vyřeší ClaimCloud. Stačí během pár minut vyplnit on-line formulář o svém letu.

Podle dostupných informací má běžně až 10 % všech letů zpoždění. Legislativa EU opravňuje všechny zákazníky leteckých společností (které sídlí v EU nebo všech ostatních, jejichž let v EU začíná), jejichž přílet byl opožděn o 3 a více hodin k finanční kompenzaci od €250 do €600. Navzdory tomu, že se možnost finanční kompenzace vztahuje na více jak 200 aerolinek, využívá ji díky malému povědomí asi 2 % zákazníků aerolinek.

Zákazník může získat €250 – €600

Výše finanční kompenzace se v zásadě pohybuje ve třech skupinách, a to pro lety do vzdálenosti 1500 km až €250, pro lety od 1500-3000 km do výše €400a pro lety nad 3000 km až € 600.

Podmínky finanční kompenzace

-           letecká společnost má sídlo v EU (všechny lety)

-           zahraniční (mimo EU) letecká společnost, jejíž let z EU odlétá

-           zpoždění při příletu delší než 3 hodiny

-           zpoždění letu bylo z důvodů, které mohla ovlivnit letecká společnost (zpoždění kvůli poruše letadla nebo preventivní technické revizi, zpoždění navazujícího letu) – kompenzace se tedy nevztahuje na zpoždění související se špatným počasím, politickou nestabilitou státu atp.)

-           finanční kompenzaci lze nárokovat až 2 roky zpětně

Jak lze finanční kompenzaci získat?

Zákazník má v zásadě dvě možnosti. Buď si nastuduje související legislativu EU a kompletní podmínky leteckých společností, vytvoří formální žádost s danými parametry a následně vede sám vyjednávání, nebo může využít odbornou službu ClaimCloud, která se této problematice věnuje a všechno potřebné vyřeší za něj.

Stačí jen vyplnit on-line formulář o svém letu

Pakliže se zákazník rozhodne využít službu ClaimCloud, musí pouze vyplnit jednoduchý on-line formulář (http://claimcloud.cz/narokujte-si-online/), který mu zabere několik málo minut. Následně už pouze čeká na reakci letecké společnosti, nebo odborníků z ClaimCloud, kteří mohou mít doplňující dotazy. Veškerou další agendu už vede ClaimCloud, ten nejprve v databázi letů ověří platnost nároku a následně zahájí vyjednávání.

info_618

Zákazník platí provizi pouze v případě získání kompenzace

V případě, že zákazníkovi je nárok přiznán a finanční částka leteckou společností vyplacena, nárokuje si ClaimCloud 25 % z vymožené částky. Pokud naopak aerolinka z jakýchkoliv důvodů finanční kompenzaci zavrhne, neplatí zákazník vůbec nic.

Další informace, on-line formulář pro finanční kompenzaci nebo jakékoliv dotazy ohledně možnosti odškodnění na http://claimcloud.cz.

 

Petr Tomeček                                                            Tomáš Vyoral

Zakladatel ClaimCloud                                                  PR podpora

T: 603553726                                      

E: info@claimcloud.cz                                                  PR@claimcloud.cz

 

W: www.ClaimCloud.cz

Facebook: ClaimCloud

O službě ClaimCloud

Službu založila společnost TomeCzech s.r.o. s cílem pomáhat lidem s finanční kompenzací od leteckých společností. Letecké společnosti v případě zpožděných letů, nebo dokonce úmyslně zrušených letů zákazníky obdarují (odbydou) stravenkami na jídlo a pochopitelně je dále neseznámí s ostatními kompenzačními možnostmi, na které má zákazník ze zákona právo. ClaimCloud se prozatím soustředí na český trh, do budoucna chce expandovat i do zahraničí.

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU