banner
5 nejnovějších poptávek
Poptávka - Poptávám zateplení fasády rodinného domu polystyrenem, nová fasáda na domě
Poptávka - Fotovoltaika, ohřev vody pro dům
Poptávka - Poptáváme rekonstrukci starého rodinného domu ( elektro, voda, kanalizace, podlahy, stropy, omítky, topení a jiné )
Poptávka - Elektroinstalatérské práce, rozvody
Poptávka - Poptáváme zemní práce, výkop základů, betonování a zdění základů
5 nejnovějších nabídek
Servis, montáže, výroba, náhradní díly
Barevné struny ABS, ABS-T, PLA, PET-G
Provádíme ochranný nano nástřik vnitřních a venkovních ploch.
Dezinfekční postřiky po celé České republice
Použitý mlýn Rapid, Typ K 60/45

Nové SUV od Škody má být pro lidi, kteří chtějí upoutat pozornost

01/10/2013

Nový velký terénní vůz automobilky Škoda Auto, který se zřejmě na trhu objeví nejdříve v roce 2016, by měl upoutat více pozornosti, než ostatní modely této značky. Je totiž vyvíjen také pro lidi, kteří chtějí být vidět a upoutat pozornost, řekl po mezinárodní konferenci automobilového designu v Mladé Boleslavi šéf designu Škody Auto Jozef Kabaň.

 

Podle Kabaně, který šéfuje designérskému týmu, ve kterém pracují lidé dvaceti národností, bude nové SUV sportovně elegantní. "To auto bude ve velké míře určené i na jiné trhy, a to hlavně na asijský trh, kde být viděn je velmi žádoucí. Takže bude také pro ty, kteří chtějí upoutat mnohem větší pozornost, než je u našich produktů běžné," řekl Kabaň.

Designově se podle něj nový vůz vyvíjí v čistých liniích, ale bude pro veřejnost velkým překvapením. "Jedna z věcí, která je úplně jasná, je, že velikostí a vyšší třídou auto musí získávat víc a víc na sebevědomí. Takže určitým způsobem dominantnost a silné sebevědomí to auto určitě bude mít," dodal Kabaň.

První studie nového SUV už má automobilka vyrobené, ale finální rozhodnutí o uvedení vozu do výroby zatím nepadlo. Podle neoficiálních informací by se koncept velkého SUV mohl objevit už příští rok na jaře na ženevském autosalonu. Pro pěti- nebo sedmimístný vůz se spekuluje o názvu Snowman.

Na páteční konferenci, kde devět designových odborníků z různých zemí přednášelo asi 250 profesionálům i laické veřejnosti, se nechal Kabaň slyšet, že největší produkt, který člověk může vytvořit, je jeho vlastní život.

 

yeti_529

 

Škoda Yeti (2013) – zatím jediné SUV v nabídce Škody

FOTO: Škoda Auto

 

 

 

www.novinky.cz

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU