banner
5 nejnovějších poptávek
Poptávka - Pokrývačské a klempířské práce na střeše domu
Poptávka - Mám zájem o zednické a malířské práce v místnosti
Poptávka - Mám zájem o jádrové omítky do domu, omítkářské a zednické práce v RD
Poptávka - Poptávám malířské práce v chodbě, obýváku, kuchyni a dalších prostorech
Poptávka - Základová deska na klíč
5 nejnovějších nabídek
Soustruh S50 CNC (ZPS Zlín) GO mechanické části ukončena 9/22
VOLNÁ KAPACITA ! NA VÝROBU VSTŘIKOVACÍCH FOREM
VOLNÁ KAPACITA na kompletační, montážní a balící práce!!! Náhradní plnění
VOLNÁ KAPACITA na horizontální vyvrtávačce W100 a na svařovaní!!!
VOLNÁ KAPACITA !!!! - tryskání, pískování, lakování.

Podle studie firmy Ericsson kvalitní OSS/BSS systémy zvyšují loajalitu zákazníků

20/09/2013

 

  • Přední průmyslová výzkumná společnost Infonetic research označila firmu Ericsson světovou jedničkou v oblasti konvergujících trhů.
  • Toto ocenění demonstruje silnou globální poptávku po řešeních a zkušenostech firmy Ericsson, oceňovaných předními společnostmi na trzích.
  • Studie Ericsson ConsumerLab potvrdila, že kvalitní OSS/BSS systémy zásadním způsobem zvyšují spokojenost a loajalitu zákazníků mobilních operátorů.
  • Systémy OSS/BSS od firmy Ericsson podporují realizování potřeb více než 1,7 miliardy zákazníků po celém světě.

 

Ericsson (NASDAQ: ERIC), přední světový poskytovatel podpůrných systémů OSS/BSS zkoumal, jaký je vliv těchto systémů na spokojenost a loajalitu zákazníků. Výsledkem je zjištění, že přestože dvě třetiny zákazníků mobilních operátorů jsou v zásadě se službami z komplexního pohledu spokojení, v dílčích parametrech dosahuje spokojenost mnohem nižší úrovně a mobilní operátoři zde mají velký prostor pro zlepšení svých vztahů se zákazníky.

Průzkum provedla Ericsson ConsumerLab, která se dotazovala zákazníků po celém světě. V zásadě celkovou spokojenost se svým mobilním operátorem vyjádřilo 62 % těchto uživatelů mobilních sítí. Nicméně jenom 29 % z nich bylo spokojeno s procesem nákupu služeb, pouze 13 % je spokojeno s průběhem fakturace a plateb a alarmujících 2 % vyjádřilo spokojenost s vedením svého zákaznického účtu. S věrnostními programy pak nemá problémy pouhých 8 % zákazníků po celém světě. Nejlépe v dílčím hodnocení uspěli operátoři v hodnocení servisu, kde mají 49 % spokojených zákazníků.

Studie jasně ukázala, že mobilní operátoři nemají dostatečně implementovaná podpůrná řešení, ať už pro správu síťových, provozních nebo obchodních systémů, označovaných jako OSS/BSS. Přitom tato řešení jsou dnes nezbytným základem pro uskutečňování obchodní i síťové strategie mobilních operátorů.

Ericsson již dlouhodobě posiluje svoji pozici v oblasti OSS/BSS řešení, ať už vlastním intenzivním vývojem, tak akvizicemi společností působícími v této oblasti, jako byla např. akvizice firmy LHS nebo naposledy v roce 2012 akvizice společnosti Telcordia. I díky tomu je dnes Ericsson schopen nabídnout mobilním operátorům end-to-end řešení, která navzájem integrují síťové i obchodní procesy a umožňují operátorům řešit potřeby konkrétních zákazníků a zvyšovat tak jejich spokojenost a loajalitu.

Studii komentuje Jiří Rynt ze společnosti Ericsson: „Studie jasně ukazuje, že jedna z oblastí, které se mobilní operátoři musí věnovat ještě intenzivněji, než dnes, jsou podpůrná řešení pro správu provozních nebo obchodních systémů obecně označované jako OSS / BSS. Tato řešení jsou samozřejmým základem úspěšného a účinného provádění nových služeb pro zákazníky a naplnění strategie operátorů.“

 

Ericsson je předním mezinárodním dodavatelem telekomunikačních technologií a služeb. Prostřednictvím řešení fungujících v reálném čase vytváříme propojenou společnost, která nám všem umožňuje studovat, pracovat a svobodněji žít v trvale udržitelných společnostech po celém světě. Naši nabídku tvoří služby, software a infrastruktura informačních a komunikačních technologií určených telekomunikačním operátorům a jiným odvětvím. V současnosti se v sítích od Ericssonu uskutečňuje více než 40 % celosvětové mobilní komunikace a naše společnost zajišťuje servis sítí zákazníků s více než 2 miliardami uživatelů.

 

PRO VÍCE INFORMACÍ PROSÍM KONTAKTUJTE:

Ericsson Corporate Public & Media Relations
Phone: +46 10 719 69 92
E-mail: media.relations@ericsson.com

Ericsson Investor Relations
Telefon: +46 10 719 00 00
E-post: investor.relations@ericsson.com

 

PRAM Consulting s.r.o.

Anna Hroudová

Tel.: +420 222 351 497
Mobil: + 420 603 517 272

e-mail: anna.hroudova@pram.cz

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU