banner
5 nejnovějších poptávek
Dodávka zvedáků
Veřejné WC
Vybudování spisovny
Výměna dožilých osvětlovacích těles
Dodávka olejů, maziv a dalších produktů
5 nejnovějších nabídek
Certifikáty - Schwer Fittings
H2-lok šroubení se dvěma svěrnými prstenci
Chemie pro čistění vod
Balící linky - Ovinování palet
Nabídka - permanentní magnety - feritový blok - 19,8x15,2x6 (MA) mm

Řešení Mobile order management od Ericssonu výrazně zkracuje dobu spouštění služeb

08/03/2013

  • ericsson_103Nové řešení správy objednávek mobilních produktů a služeb (Mobile Order Management) od Ericssonu umožňuje mobilním operátorům spouštět služby v řádu dnů namísto měsíců a zkrátit tak dobu potřebnou pro dosažení jejich ziskovosti.
  • Mobilní operátoři budou moci poskytnout svým zákazníkům samoobslužný portál, prostřednictvím kterého bude možné vytvářet balíčky s přidanou hodnotou a služby na míru.
  • Ericsson přidává ke svému řešení správy objednávek mobilních produktů a služeb navíc systém péče o objednávky Order Care (prostřednictvím akvizice firmy ConceptWave).

 

Řešení správy objednávek mobilních produktů a služeb od Ericssonu (burza NASDAQ: ERIC), které je součástí nabídky systémů OSS a BSS, poskytuje mobilním operátorům nástroje k výraznému zkrácení doby spouštění služeb na všech typech mobilních zařízení a snížení souvisejících nákladů. Nové řešení vzniklo díky systému Order Care založenému na softwaru firmy ConceptWave, kterou Ericsson nedávno odkoupil.

Řešení správy objednávek mobilních produktů a služeb umožňuje mobilním operátorům snížit dobu spuštění nové služby ze šesti měsíců na méně než jeden týden. Jinak řečeno, doba ziskovosti služby se prodlouží až o dvě čtvrtletí a operátor bude moci jednat rychleji než konkurence využívající méně pružné platformy.

Pomocí řešení správy objednávek mobilních produktů a služeb budou moci mobilní operátoři poskytovat svým firemním zákazníkům samoobslužné portály a nástroje k objednávání a doručování smartphonů a tabletů, aplikací a služeb pro tato zařízení. Firmy budou moci například rychle instalovat nové prodejní nástroje do mobilních zařízení svých prodejců. Kromě zefektivnění firemních úkonů v IT oblasti poskytne nové řešení zaměstnancům možnost přizpůsobit si balíček služeb sobě na míru.

Řešení správy objednávek mobilních produktů a služeb vychází ze strategie Ericssonu v oblasti systémů provozní a obchodní podpory a umožňuje mobilním operátorům opětovně využívat osvědčené a prověřené prvky, které lze rychle spojovat do nových nabídek produktů uspokojujících veškeré související technické požadavky a požadavky třetích stran. Nové řešení rovněž využívá předem integrované procesní prvky k automatizaci příjmu objednávek služeb u nové nabídky v oddílu Ericsson Multi Activation, které koordinují veškeré požadavky na konkretizaci infrastruktury.

 

 

Poznámky pro redaktory:

Order Care: http://www.conceptwave.com/products/conceptwave-order-care

Ericsson Multi Activation: http://www.ericsson.com/ourportfolio/products/multi-activation

Broadcast room: www.ericsson.com/broadcast_room

 

Ericsson je předním mezinárodním dodavatelem telekomunikačních technologií a služeb. Prostřednictvím řešení fungujících v reálném čase vytváříme propojenou společnost, která nám všem umožňuje studovat, pracovat a svobodněji žít v trvale udržitelných společnostech po celém světě.

Naši nabídku tvoří služby, software a infrastruktura informačních a komunikačních technologií určených telekomunikačním operátorům a jiným odvětvím. V současnosti se v sítích od Ericssonu uskutečňuje více než 40 % celosvětové mobilní komunikace a naše společnost zajišťuje servis sítí zákazníků s více než 2 miliardami uživatelů.

Působíme ve 180 zemích a zaměstnáváme více než 100 000 pracovníků. Ericsson byl založen v roce 1876 a sídlí ve Stockholmu ve Švédsku. V roce 2011 činily tržby naší společnosti 226,9 miliard švédských korun (35 miliard amerických dolarů). Ericsson je zapsán na stockholmské burze NASDAQ OMX a newyorské burze NASDAQ.

www.ericsson.com 
www.twitter.com/ericssonpress
www.facebook.com/technologyforgood
www.youtube.com/ericssonpress

 

PRO VÍCE INFORMACÍ PROSÍM KONTAKTUJTE:

Ericsson Corporate Public & Media Relations
Phone: +46 10 719 69 92
E-mail: media.relations@ericsson.com

Ericsson Investor Relations
Telefon: +46 10 719 00 00
E-post: investor.relations@ericsson.com

 

PRAM Consulting s.r.o.

Maria Pošteková
Tel.: +420 222 351 497
Mobil: + 420 603 517 272

e-mail: maria.postekova@pram.cz

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU