800 400 464
banner
5 nejnovějších poptávek
Obrábění
Výroba dle dokumentace
Trommelrohr
Regranulát PELD - dlouhodobě
Olověné autobaterie s elektrolyty
5 nejnovějších nabídek
SVAŘOVACÍ TECHNIKA
Žebérkové pletivo
Odpady
Čištění průmyslových odpadních vod
Silentbloky, těsnící elementy, "O" kroužky, desky, vlnovce, membrány

Řešení Mobile order management od Ericssonu výrazně zkracuje dobu spouštění služeb

08/03/2013

  • ericsson_103Nové řešení správy objednávek mobilních produktů a služeb (Mobile Order Management) od Ericssonu umožňuje mobilním operátorům spouštět služby v řádu dnů namísto měsíců a zkrátit tak dobu potřebnou pro dosažení jejich ziskovosti.
  • Mobilní operátoři budou moci poskytnout svým zákazníkům samoobslužný portál, prostřednictvím kterého bude možné vytvářet balíčky s přidanou hodnotou a služby na míru.
  • Ericsson přidává ke svému řešení správy objednávek mobilních produktů a služeb navíc systém péče o objednávky Order Care (prostřednictvím akvizice firmy ConceptWave).

 

Řešení správy objednávek mobilních produktů a služeb od Ericssonu (burza NASDAQ: ERIC), které je součástí nabídky systémů OSS a BSS, poskytuje mobilním operátorům nástroje k výraznému zkrácení doby spouštění služeb na všech typech mobilních zařízení a snížení souvisejících nákladů. Nové řešení vzniklo díky systému Order Care založenému na softwaru firmy ConceptWave, kterou Ericsson nedávno odkoupil.

Řešení správy objednávek mobilních produktů a služeb umožňuje mobilním operátorům snížit dobu spuštění nové služby ze šesti měsíců na méně než jeden týden. Jinak řečeno, doba ziskovosti služby se prodlouží až o dvě čtvrtletí a operátor bude moci jednat rychleji než konkurence využívající méně pružné platformy.

Pomocí řešení správy objednávek mobilních produktů a služeb budou moci mobilní operátoři poskytovat svým firemním zákazníkům samoobslužné portály a nástroje k objednávání a doručování smartphonů a tabletů, aplikací a služeb pro tato zařízení. Firmy budou moci například rychle instalovat nové prodejní nástroje do mobilních zařízení svých prodejců. Kromě zefektivnění firemních úkonů v IT oblasti poskytne nové řešení zaměstnancům možnost přizpůsobit si balíček služeb sobě na míru.

Řešení správy objednávek mobilních produktů a služeb vychází ze strategie Ericssonu v oblasti systémů provozní a obchodní podpory a umožňuje mobilním operátorům opětovně využívat osvědčené a prověřené prvky, které lze rychle spojovat do nových nabídek produktů uspokojujících veškeré související technické požadavky a požadavky třetích stran. Nové řešení rovněž využívá předem integrované procesní prvky k automatizaci příjmu objednávek služeb u nové nabídky v oddílu Ericsson Multi Activation, které koordinují veškeré požadavky na konkretizaci infrastruktury.

 

 

Poznámky pro redaktory:

Order Care: http://www.conceptwave.com/products/conceptwave-order-care

Ericsson Multi Activation: http://www.ericsson.com/ourportfolio/products/multi-activation

Broadcast room: www.ericsson.com/broadcast_room

 

Ericsson je předním mezinárodním dodavatelem telekomunikačních technologií a služeb. Prostřednictvím řešení fungujících v reálném čase vytváříme propojenou společnost, která nám všem umožňuje studovat, pracovat a svobodněji žít v trvale udržitelných společnostech po celém světě.

Naši nabídku tvoří služby, software a infrastruktura informačních a komunikačních technologií určených telekomunikačním operátorům a jiným odvětvím. V současnosti se v sítích od Ericssonu uskutečňuje více než 40 % celosvětové mobilní komunikace a naše společnost zajišťuje servis sítí zákazníků s více než 2 miliardami uživatelů.

Působíme ve 180 zemích a zaměstnáváme více než 100 000 pracovníků. Ericsson byl založen v roce 1876 a sídlí ve Stockholmu ve Švédsku. V roce 2011 činily tržby naší společnosti 226,9 miliard švédských korun (35 miliard amerických dolarů). Ericsson je zapsán na stockholmské burze NASDAQ OMX a newyorské burze NASDAQ.

www.ericsson.com 
www.twitter.com/ericssonpress
www.facebook.com/technologyforgood
www.youtube.com/ericssonpress

 

PRO VÍCE INFORMACÍ PROSÍM KONTAKTUJTE:

Ericsson Corporate Public & Media Relations
Phone: +46 10 719 69 92
E-mail: media.relations@ericsson.com

Ericsson Investor Relations
Telefon: +46 10 719 00 00
E-post: investor.relations@ericsson.com

 

PRAM Consulting s.r.o.

Maria Pošteková
Tel.: +420 222 351 497
Mobil: + 420 603 517 272

e-mail: maria.postekova@pram.cz

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní?
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU