banner
5 nejnovějších poptávek
Servis VZT a klimatizací MPO
Rekonstrukce zpevněných ploch
Oprava vnitřních povrchů
Nákup vodoinstalačního a topenářského materiálu
Sanace podlahy a stropní konstrukce
5 nejnovějších nabídek
Poptávka - Poptávám klimatizaci
Nábytek, židle, vybavení interiéru do 10ti dní
Použité oktabíny k prodeji
Plastové přepravní boxy
Kukla svářečská plast černá 90x110 mm

Servisní prohlídky

24/11/2014

 

fispogroup_300_01

 

Preventivní servisní prohlídky čistící techniky šetří v dlouhodobém horizontu finance

Trendem poslední doby je úspora a snižování nákladů napříč odděleními většiny společností. Oblasti s nižší prioritou se ve většině případů přehlíží či se nechávají až na poslední chvíli. Jednou z oblastí, která bývá často podceňována je oblast úklidu a čištění, ale řekněte sami, jak důležité je čisté a udržované prostředí, ať už jste kdekoliv. V případě velkých provozů, zejména výrobních, může mít čisté a udržované prostředítaké lepší vliv na výkony provozu. Nicméně praxe z mnoha podniků naznačuje, že oblast úklidu a čištění bývá často velmi finančně podhodnocena a dochází k neodbornému servisu vlastními silami.

Z průzkumu společnosti Fispogroup, zabývající se úklidovou a čistící technikou vychází jasně, že nejčastěji podceňovanou oblastí je údržba a servis čistící techniky. „Náklady na údržbu a servis jsou pochopitelné a chápu, že je mnoho společností, které vnímají tento náklad jako poslední prioritu, je ale potřeba se na věc podívat také z druhé stránky.“ říká Vladimír Balatka, jednatel společnosti. „Za prvé se na náklad dívat z dlouhodobého hlediska a za druhé se na věc dívat, jako na problém - jaký vliv může mít vyřazení čistící techniky z provozu?“ dodává Vladimír Balatka.   uklid_445

Druhotným, ale navazujícím problémem je, že společnosti dostatečně neprovádí pravidelnou údržbu a a preventivní prohlídky čistící techniky v záruce. Na otázku, jaký vliv to na stroje může mít po záruce již nemyslí. „Ano je to tak, jak říkáte“ doplňuje Vladimír Balatka. „Lidé většinou pravidelnou údržbu podceňují, ten dopad, se jim většinou ve výsledku ale finančně příliš nevyplatí. To, co se ušetří při pravidelné údržbě a prohlídkách se nakonec prodraží při servisních úkonech, které jsou zapříčiněny nepravidelnou údržbou. V tomto směru, se jako společnost Fispogroup snažíme šířit osvětu. Mnoho zákazníku nás již pochopilo a vyžaduje pravidelné prohlídky čistící techniky. Zákazníkům poskytujeme výhodné servisní podmínky (servisní smlouvy) ve více variantách. Každý si může vybrat, co se mu hodí. Již máme ohlasy z několika nových provozů, které udržujeme v chodu, že to jak to děláme, děláme správně a dobře.“ uzavírá Vladimír Balatka, jednatel zmiňované společnosti.

Servisní technik společnosti Fispogroup Ladislav Pohořelý uvádí nejčastější příčiny a následky zanedbané údržby průmyslové čistící techniky.

Mycí stroje – poškození sacího motoru - velká koncentrace čistícího prostředku nebo prostředek zcela nevhodný.

Průmyslové vysavače – poškození sacího motoru – nedostatečná výměna nebo údržba filtrace motoru.

Zametací strojezadření spalovacího motoru – nedostatečná výměna oleje.

Extraktorypoškozené čerpadlo – ucpané nebo utržené sítko. Poškozený sací motor – neadekvátní čistící prostředek.

Parní čističestroj neprodukuje páru – nedostatečná údržba vyvíječe páry.

Tlakové čističeZadřené čerpadlo / ústrojí – nedostatečný olejový servis. Neohřívá vodu – nedostatečný servis filtrace, neadekvátní palivo, dolévání horké vody.

 

Uvažujete již nyní o servisní organizaci, která dokáže čistící techniku udržovat v chodu? Podívejme se také na kritéria, podle kterých byste si měli servisní organizaci vybrat.

Specializace - Servisní organizace se musí specializovat na sortiment, čistící technice musí dokonale rozumět.  Není vhodné se obracet na společnosti, které jistou příbuznost sortimentu sice mají, ale nerozumí mu dokonale. V tomto případě servisní úkony zpravidla nedosahují dostatečné kvality a bývají často improvizované.

Servisní zázemí – Společnost musí disponovat vlastním servisním zázemím a speciálním vybavením. V mnoha přídech není možné servisovat přímo v provozu. Např. to neumožňují ISO normy atd.

Široký záběr a dostupnost náhradních dílů - Mnohem větší pravděpodobnost dostupnosti náhradních dílů bude, když si vyberete specializovanou společnost, která disponuje vlastním skladem a širokou skladovou dostupností.

Geografická dostupnost - Vyberte si firmu, která disponuje pobočkou ve vaši oblasti či poskytuje celorepublikové pokrytí.

Podmínky - Využijte služe

 

Fispogroup s.r.o.

U Rakovky 716
Praha 4
148 00
Česká republika

Tel.: +420 800 333 331, 261 219 860
Fax: +420 261 215 333
E-mail:
Internet:

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU