banner
5 nejnovějších poptávek
Poptávka - Poptáváme opravu elektrické pily
Poptávka - Oprava nerovného dvorku, jeho obnova, pokládka zámkové dlažby
Poptávka - Fotovoltaika, dotace Zelená Úsporám, 90.000, přitápění, včetně montáže
Poptávka - Kovovýroba ocelových dílů viz přílohy
Poptávka - Plachta na míru
5 nejnovějších nabídek
STŘIHAČKA BETONÁŘSKÉ OCELI - SIMA CEL-36P
Použité oktabíny k prodeji
Koš na mytí kojeneckých láhví, drátěné nerezové koše
OHÝBAČKA BETONÁŘSKÉ OCELI - SPECIAL 32S
Soustruh S50 CNC (ZPS Zlín) GO mechanické části ukončena 9/22

Tramvaje Siemens Avenio mají ús

05/11/2012

 

Siemens získal další zakázku na tramvaje Avenio. Osm vozidel v hodnotě 29 milionů eur dodá mnichovskému dopravnímu podniku (MVG). Mnichov se stane prvním německým městem, kde budou tyto tramvaje v provozu. Prvních šest tramvají, které vyrobí vídeňský závod společnosti Siemens, budou nasazeny do provozu již při změně jízdního řádu na konci roku 2013. Jako první na světě si tramvaje Avenio objednalo nizozemské město Haag a následovalo katarské hlavní město Dauhá. Na vývoji platformy této zcela nové generace stoprocentně nízkopodlažních tramvají se podíleli čeští konstruktéři ze společnosti Siemens. Modulární koncept tramvaje Avenio odpovídá požadavkům zákazníků různých měst a může být použito dokonce tam, kde není infrastruktura ideální. Tramvaje mohou být provozovány na existujících linkách, aniž by byla nutná obnova kolejí nebo úprava kolejového svršku.

Malé nápravové zatížení tramvaje Avenio umožňuje tichou jízdu i na starších tratích, minimalizuje se opotřebení kol a kolejnic a snižuje se spotřeba energie. Inženýři ze společnosti Siemens dokázali u tramvají Avenio podstatně snížit hluk pohonu a brzd, což je příjemné nejen pro cestující, ale také pro kolemjdoucí a obyvatele okolních domů. Na vozidle je použito přes 90% recyklovatelného materiálu.

Stoprocentně nízkopodlažní tramvaj Avenio pro Mnichov poskytuje prostor pro 220 cestujících. Interiér je prosvětlený, prostorný a bez schodů a pohled skrz vozidlo zvyšuje pocit bezpečí cestujících.

V České republice sídlí třetí největší vývojové a konstrukční centrum kolejových vozidel v rámci koncernu Siemens. Ve spolupráci se zahraničními partnerskými pracovišti zajišťuje vývoj a konstrukci vozidel pro železniční i městskou osobní dopravu. Příklady:

  • Vysokorychlostní doprava: jednotky ICx a Velaro D pro Německo, Velaro Eurostar pro spojení kontinentální Evropy s Britskými ostrovy, Velaro RUS pro Rusko a Velaro CRH3 pro Čínu.
  • Regionální doprava: nízkopodlažní elektrické trakční jednotky Desiro ML pro Německo a Belgii, bezbariérové regionální vlaky pro ruské železnice Desiro RUS, jednotky Desiro City pro Velkou Británii.
  • Městská hromadná doprava: stoprocentně nízkopodlažní tramvaje Avenio pro Mnichov, Haag a katarské hlavní město Dauhá, tramvaje ULF pro Vídeň, metro Inspiro pro Varšavu a Mnichov.

 

 

tramvaj_397

 

 

www.technickytydenik.cz

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU