banner
5 nejnovějších poptávek
Servis VZT a klimatizací MPO
Rekonstrukce zpevněných ploch
Oprava vnitřních povrchů
Nákup vodoinstalačního a topenářského materiálu
Sanace podlahy a stropní konstrukce
5 nejnovějších nabídek
Poptávka - Poptávám klimatizaci
Nábytek, židle, vybavení interiéru do 10ti dní
Použité oktabíny k prodeji
Plastové přepravní boxy
Kukla svářečská plast černá 90x110 mm

Veřejnost opět rozhodla, kdo je společensky nejodpovědnější

29/03/2013

institut_267Ostrava - Dne 26. 3. 2013 se v Domě kultury města Ostravy uskutečnil 6. ročník akce Galavečer společenské odpovědnosti, letos pod názvem Nadační Velikonoční koncert Nadace společenské odpovědnosti. Tento ročník byl prvním, který byl pořádán jako mezinárodní. Výjimečnost letošního ročníku spočívá v obrovském zapojení samotné veřejnosti. Problematika společenské odpovědnosti se tedy u nás stala poprvé věcí veřejnou.

3. ročníku Ankety společenské odpovědnosti se účastnilo celkem 353 firem, obcí a neziskových organizací v těchto základních kategoriích: podnikatelský sektor do 50 zaměstnanců, do 250 zaměstnanců, nad 250 zaměstnanců, obce, města, městské části a kraje, vzdělávací zařízení, zdravotnická zařízení, neziskové organizace a Anketa společenské odpovědnosti Slovenské republiky. V rámci této společenské akce byly vyhlášeny výsledky již 3. ročníku Ankety společenské odpovědnosti ČR a SR, pořádané Institutem společenské odpovědnosti, o.p.s. Jedná se o velmi významné ocenění, které vyjadřuje názor veřejnosti na jednotlivé společnosti a organizace a hodnocení občanů, které vychází z praktického kontaktu.  Odevzdáno bylo 40.119 platných hlasů.

„Zúčastněné firmy mohou porovnat, zda se splnění odborných kritérií promítá do jejich praktického působení a zda má dopady na vnímání jejich firmy, organizace, nebo úřadu ze strany veřejnosti,“ uvedla ředitelka Institutu společenské odpovědnosti paní Dáša Hánová. Patrný společenský posun vnímá Dáša Hánová v tom, že společenská odpovědnost prostřednictvím této ankety již pronikla nejenom mezi podnikateli, ale i mezi veřejnost. „To do budoucna dává naději na zlepšení společenského klimatu a kvality života v celé společnosti,“ doplnila. Zajímavé je sledovat trend zájmu o Anketu společenské odpovědnosti: prvního ročníku se zúčastnilo 59 účastníků, druhého 124 účastníků a třetího 353 firem a organizací.

Hlavním účinkujícím byla Janáčkova filharmonie Ostrava a hosté Eva Dřízgová a Luciano Mastro. Celý večer se odehrál ve znamení dárcovství, kdy výtěžek z darů poskytnutých účastníky ankety a návštěvníky večera byl určen Nadaci společenské odpovědnosti. Z hlasujících byl vylosován hlavní výherce pan Roman Česlár z Ostravy, který získal letecký zájezd pro 2 osoby do Madridu. Hlavní cenu věnovala cestovní kancelář Čedok a.s. Za aktivní účast obdrželo věcné ceny dalších 99 vylosovaných hlasujících.

V jednotlivých kategoriích získali nejvyšší počet hlasů tito účastníci:

Firma

  • nad 250 zaměstnanců – EUROVIA CS, a.s.
  • do 250 zaměstnanců – LIBREX, spol. s r.o.
  • do 50 zaměstnanců - Dům kultury AKORD Ostrava - Zábřeh, s.r.o.

Město/obec: Město Třinec

Zdravotnická zařízení: Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna

Vzdělávací zařízení: Moravskoslezská vědecká knihovna v Ostravě, příspěvková organizace

Neziskové organizace: Janáčkova filharmonie Ostrava, příspěvková organizace

Zahraniční účastníci: Ústav priemyselného inžinierstva, manažmentu a kvality, Materiálovotechnologická fakulta so sídlom v Trnave, Slovenská technická univerzita Bratislava

 

Absolutně nejvyšší počet hlasů a tím i titul absolutního vítěze získala Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna.

Ing. Radmila Teplárková

Institut společenské odpovědnosti, o.p.s.

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU