banner
5 neuesten Anforderungen
Poptávka - Podlahové topení v rodinném domě, přípojka, revize
Poptávka - Sádrokartony v rodinném domě
Poptávka - Mám zájem o nátěračské práce na domě, čištění fasády
Poptávka - Pokrývačské práce, očištění střechy, natěračské práce
Poptávka - Máme zájem o sádrokartonářské práce včetně dodání materiálu
5 neuesten Angebote
Pokládka živice a opravy komunikací
Pokládka živičných (asfaltových) koberců
Přípravky pro výrobu
Lisovací nástroje
Lisování

S barvou ven

18/01/2013

 

Nápoj Mountain Dew (resp. nově Mtn Dew) od PepsiCo se v létě v USA prodával též v omezené sérii větších, 16uncových (473 ml) plechovek, které propagovaly batmanovský film „Temný rytíř povstal“.

Používaly k tomu speciální termochromatickou barvu od Chromatic Technologies. Když se plechovka vychladí na požadovaných 8 °C, silueta netopýra změní barvu ze šedé na výrazně zelenou, jež je symbolická pro Mtn Dew. Shodou okolností v létě panovaly v Americe rekordní teploty a sucho, takže PepsiCo i zvětšila objem plechovky z tradičních 12 uncí (355 ml).

obal1_400_02


Stejného triku a barvy od Chromatic Technologies využil i americký výrobce energetických nápojů Hiball, spolupracující s agenturou L.A. Libations.

Když se obal ochladí na 7,2 °C, bublinky změní barvu z bílé na modrou. Hiball nedávno přešel od skleněných lahví k plechovkám, protože podle spoluzakladatele Todda Berardiho: „Milujeme sklo, ale nebylo snadné prodávat v něm energetický nápoj vedle plechovek. Lidé na první pohled nepoznali, o jaký produkt jde.”

 

 

obal_434

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU