banner
5 latest demands
Poptávka - Izolace viz příloha
Poptávka - Klimatizace, Středočeský kraj
Poptávka - Dřevěná okna
Poptávka - Sádrokartonářské práce, suchá výstavba, střední Čechy
Poptávka - Vzduchotechnika
5 latest offers
Jsme dodavatelé gabionových sítí a plotů z České republiky, gabionové sítě
Služba recyklace plastů
Horizontální vyvrtávačka WH 10 CNC po generální opravě a modernizaci
Výroba a prodej pryžových granulátů
Výkup autovraků

Malá encyklopedie chlazení motorů

18/04/2013

 

Vývoj konstrukce chlazení motorů na přelomu 19. a 20.století se však potýkal s řadou vlastních komstrukčních řešení, úspěšných či neúspěšných v uspořádání motoru, takže otázka s koncepce chlazení motorů byla odsunutá relativně až na druhou pozici. Základem vývoje byly především jednoválcové motory, které z dnešního pohledu připomínají spíše stacionální motory.

 

V tomto období se tak rozhodovalo o budoucí koncepci technické stavby motorů, tzn. z hlediska dnešní terminologie, tzn. řadový motor ( s vertikálním uspořádáním válců ), boxer s protiběžným horizontálním uspořádáním válců či vzniku hvězdicového motoru s kruhovým uspořádáním válců. Motory s uspořádáním válců do písmene V a X vznikly až později.

Z technického hledisk bylo jasné, že jednoválcový motor nebude z hlediska svého výkonu dosahovat požadovaných výkonových parametrů a bude proto nutné stavět motory o 2 avíce válcích. Zásadním problémem však byla stavba klikové hřídele a následně i synchroniace ventilových rozvodů u motorů s dvěma a více spalovacími válci a jeho celková koncepce uspořádání.

Na tomto místě je nutné poznamenat, že každý konstrukční typ motoru vyžaduje svoje specifika chlazení. Vraťme se proto na chvíli zpět z historie do současné reality stavby motorů tak, abychom v budoucích dílech mohli snáze pochopit teorii chkazení motorů a připomeňme si základy konstrukce pístních skupin motorů. 

Následující tabulka obsahuje přehled konstrukce motorů a pístních skupin při stavbě dopravní techniky.

z Výše uvedeného pohledu tak můžete snáze pochopit problémy, které museli řešit konstruktéři při vývoji chlazení motorů.

 

motor_533

motor1_553

 

Více informací k článku najdete zde

 

IHR Autodíly s. r. o.

Hlavní 2459
Praha 4
141 00

 

Kontaktní údaje

Tel.: +420 272 765 794, 272 760 509
Mob.: +420 602 628 621
Fax: +420 272 774 546
E-mail:
Internet:

 


http://firmy.industry-eu.cz/ihr-autodily-s-r-o

 

 

 

 

Do you want to be informed about demands before others? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU