banner
5 latest demands
Poptávka - Podlahové topení v rodinném domě, přípojka, revize
Poptávka - Sádrokartony v rodinném domě
Poptávka - Mám zájem o nátěračské práce na domě, čištění fasády
Poptávka - Pokrývačské práce, očištění střechy, natěračské práce
Poptávka - Máme zájem o sádrokartonářské práce včetně dodání materiálu
5 latest offers
STŘIHAČKA BETONÁŘSKÉ OCELI - SIMA CEL-36P
PC vytlačovací - čirá - 20 t.
HDPE vstřikovací , MFI 5-7 40 t tříděno na jednotlivé barvy
Prodej PP/PE fólií
Nákladní automobil skříňový

Náš minitest: Ford Fiesta 1,0 EcoBoost

03/06/2013

 

Trvalkou mezi automobily s délkou pod 4 m je bezesporu Ford Fiesta. Jeho účinkování v automobilovém světě se traduje od června 1976 a asi jenom těžko bychom dali dohromady, kolika modernizacemi prošel. Ta poslední proběhla v roce 2008, další facelift z podzimu 2012 provázený zavedením nových motorů se už týkal současného provedení, které jsme měli možnost si krátkodobě vyzkoušet.

Pětidveřový hatchback zůstal samozřejmě u své základní koncepce s vpředu napříč uloženým motorem, pohonem předních kol a s podvozkem postaveným na předních závěsech McPherson a zadní klikové nápravě s vlečenými rameny propojenými zkrutnou příčkou. Je třeba si zvyknout na to, že ve spodní partii vozu této velikosti se žádné alternativní řešení nerýsuje. V podstatě ani není třeba, protože je jednoduché a tedy i laciné a při pečlivém odladění dává vozu jízdní vlastnosti.

Celý článek naleznete v Technickém týdeníku 11/2013.

 

 

auto_244

 

 

www.technickytydenik.cz

Do you want to be informed about demands before others? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU