banner
5 latest demands
Poptávka - Izolace viz příloha
Poptávka - Klimatizace, Středočeský kraj
Poptávka - Dřevěná okna
Poptávka - Sádrokartonářské práce, suchá výstavba, střední Čechy
Poptávka - Vzduchotechnika
5 latest offers
Jsme dodavatelé gabionových sítí a plotů z České republiky, gabionové sítě
Služba recyklace plastů
Horizontální vyvrtávačka WH 10 CNC po generální opravě a modernizaci
Výroba a prodej pryžových granulátů
Výkup autovraků

Přestavba na LPG značky LOVATO

26/06/2014

 

Systém LPG s centrálním směšovačem - karburátor - vacuum system
Starší vozidla vybavené karburátorem si vystačí s jednoduchým systémem s centrálním směšovačem, jehož hlavní výhodou je nízká cena, snadná instalace a nenáročná údržba.
Systém je ovládán podtlakovou hadičkou zapojenou na jedné straně do sacího potrubí a na straně druhé do reduktoru tlaku.
Přepínání je manuální a má obvykle tři polohy umožňující jízdu pouze na benzín, pouze na plyn a střední poloha slouží pro vyjetí benzínu z karburátoru.
Seřizování spočívá v nastavení maximálních emisních hodnot na emisním přístroji (paltestu).
U tohoto typu zařízení bývá obvykle o cca 10% vyšší spotřeba lpg oproti benzínu než je tomu u systému řízeného lambda sondou. Cenově nejdostupnější systém.

system-s-centralnim-smesovacem

Systém LPG s centrálním směšovačem řízeným lambda sondou - electronic system
Používá se pro vozidla s řízeným karburátorem, jednobodovým či vícebodovým vstřikováním.
Pracuje na obdobném principu jako systém pro klasické karburátorové vozidla, jen s rozdílem, že dávkování paliva je řízeno lambda sondou, čímž je dosaženo lepších hodnot výkonu i spotřeby než u jednoduššího systému s centrálním směšovačem, přičemž navíc splňuje přísnější emisní normy.
V současné době se tyto systémy používány jen zřídka neboť jsou nahrazovány modernějšími systémy, například sekvenčním vstřikováním.

system-s-centralnim-smes-lambda-sonda

Systém LPG kontinuální vstřikování
Pro vozidla s vícebodovým vstřikováním se používá systém vstřikování plynu, který pracuje na obdobném principu jako systém vstřikování benzínu.
Přísun paliva je zajišťován pro každý válec zvlášť a je řízen lambda sondou, čímž je dosaženo lepších hodnot výkonu i spotřeby než u jednoduššího systému s centrálním směšovačem, přičemž navíc odpadla možnost vzniku zpětného šlehnutí.
Tito výrobci se zabývali výrobou tohoto druhu systému: LOVATO systém FAST, TARTARINI systém ETAGAS, LANDI RENZO systém IGS, AGSystem systém DGI, BRC systém JUST HEAWY NEW a LOVTEC systém MAGIC.
V současné době jsou tyto systémy používány jen vyjímečně.

system-kontinualniho-vstrikovani

Systém LPG sekvenční vstřikování - SGI system
Systém sekvenčního vstřikování plynu se liší od ostatních tím, že dávkuje palivo pro každý válec zvlášť.
Dávkování řídí benzínová řídící jednotka, která předává řídící jednotce LPG údaje o délce vstřiku paliva.
Na rozdíl od předchozího systému kontinuálního vstřikování LPG, nepotřebuje tento systém lambda sondu.
Tento, v současné době nejpoužívanější LPG systém splňuje přísné emisní normy EURO IV.
Při použití tohoto systému se spotřeba i výkon motoru při provozu na LPG, blíží provozu na benzín.
Výhodou je i příznivá cenová relace, za kterou se dá tento systém pořídit.

system-landi


Systém LPG sekvenční vstřikování pro motory FSI, TSI, TFSI, GDI, DISi aj. - DI system
Systém sekvenčního vstřikování plynu pro motory s přímým vstřikováním benzínu opět dávkuje palivo pro každý válec zvlášť.
Dávkování řídí benzínová řídící jednotka, která předává řídící jednotce LPG údaje o délce vstřiku paliva.
Na rozdíl od předchozího systému sekvenčního vstřikování LPG zde dochází k částečné spotřebě benzínu, z důvodu chlazení benzínových vstřikovačů, které jsou umístěny ve spalovacím prostoru. Tento nejnovější LPG systém splňuje přísné emisní normy EURO V.

schma lovato direct injection


Systém vstřikování kapalného lpg - Lpi system
Systém vstřikování kapalného plynu je odlišné od předchozích variant tím, že je vysokým tlakem dávkováno tekuté palivo pro každý válec zvlášť a není potřeba tento systém vyhřívat vodou z motoru.
Dávkování paliva opět řídí benzínová řídící jednotka, která předává řídící jednotce LPG údaje o množství vstřikovaného paliva.
Systém vyrábí holandská firma VIALLE a italská firma ICOM. Tyto systémy jsou citlivé na kvalitu paliva a jsou cenově výše než sekvenční vstřikování plynného LPG.

 

MERLIN-PLUS spol. s r.o.

Polní 585
Hrušky
691 56
Česká republika

Tel.: +420 519 324 329
Mob.: +420 736 480 880
Fax: +420 519 321 574
E-mail:
Internet:

Do you want to be informed about demands before others? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU