Grafika brožury | |
Poptávka - pálení a ohýbání plechů | |
Výměna filtru odpadního vzduchu | |
Štítky s čárovými kódy | |
Zajištění servisu, pravidelného prohlídek, revizí |
29/01/2007 |
Ministerstvo vážně zvažuje, že stejně jako je tomu v Německu zavede povinnost pro všechny řidiče mít v zimním období vozidlo vybaveno tak, aby odpovídalo povětrnostním podmínkám. Například v ostřikovači musí být v takových případech nemrznoucí směs a na úsecích silnic pokrytých sněhem nebo ledem mohou jezdit jen auta se zimními pneumatikami s minimální hloubkou vzorku 4 mm. Téma kolem povinností řidiče v souvislosti s vybavením vozidla je aktuální především posledních několik hodin. V České republice se diametrálně změnila povětrnostní situace, napadlo několik desítek centimetrů sněhu a doprava kolabuje. „V převážné většině případů zjišťujeme, že důvodem dopravních kolapsů je špatná výbava automobilů," říká ministr dopravy Aleš Řebíček. Z tohoto důvodu ministerstvo dopravy zvažuje zavést povinnost, při které musí být vozidla vybavena tak, aby odpovídala povětrnostním podmínkám. „Tato praxe se osvědčila v Německu a myslím, že bychom měli jít stejnou cestou také u nás," doplňuje Aleš Řebíček. Kromě zimních pneumatik či nemrznoucí směsi v ostřikovačích musejí být vozy vybaveny sněhovými řetězy, pokud to situace vyžaduje. Česká republika patří mezi země, kde je minimální podíl řidičů používajících ve zhoršených povětrnostních podmínkách zimní pneumatiky. Situace by se mohla změnou pravidel zlepšit. |
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU