banner
5 nejnovějších poptávek
Poptávka - Izolace viz příloha
Poptávka - Klimatizace, Středočeský kraj
Poptávka - Dřevěná okna
Poptávka - Sádrokartonářské práce, suchá výstavba, střední Čechy
Poptávka - Vzduchotechnika
5 nejnovějších nabídek
Jsme dodavatelé gabionových sítí a plotů z České republiky, gabionové sítě
Služba recyklace plastů
Horizontální vyvrtávačka WH 10 CNC po generální opravě a modernizaci
Výroba a prodej pryžových granulátů
Výkup autovraků

Odborníci radí, které SEO faktory jsou nejdůležitější

30/11/2012

Pokud jen tušíte, případně byste si rádi ověřili, které SEO faktory jsou nejdůležitější z pohledu vyhledávačů Seznam.cz a Google.cz, poradíme vám. Navštivte stránky SEOFaktory.cz. Vybraní tuzemští konzultanti na něm prozradí, jaké faktory patří mezi ty hlavní pro úspěch ve vyhledávačích.

 

Na webu, který vznikl na popud zahraničního projektu Seomoz.org, návštěvník nalezne kompletní seznam všech SEO faktorů seřazených podle váhy, kterou jim přiradili vybraní SEO konzultanti. Jednotlivé faktory jsou seřazeny do tematických bloků a rozděleny podle vyhledávače. Ucelený přehled může pomoci veřejnosti při tvorbě webových prezentací odhalit, na jaké body se mají zaměřit, a jaké mohou naopak ignorovat.

 

Mezi pět nejdůležitějších SEO faktorů pro vyhledávač Seznam.cz i Google patří:

 

  • Klíčové slovo použito kdekoliv v tagu<title>
  • Anchor text z externích odkazů zaměřený na klíčová slova
  • Doména vyloučena z Google/Seznam indexu kvůli spamu
  • Existence rozsáhlého, unikátního obsahu stránky
  • Klíčové slovo použito jako první slovo v tagu<title>

 

Kompletní seznam je možné nalézt na webu SEOFaktory.cz.

 

Podle Martina Vinše, manažera konzultantů ve společnosti Effectix.com, která se zabývá rovněž SEO a výkonnostním online marketingem, k doplnění faktorů a jejich váhy, je hodnotící algoritmus Seznamu odlišný od Googlu. Druhý jmenovaný do něj totiž započítává mnoho signálů a impulsů pocházejících například ze sociálních sítí či z jakýchkoliv zmínek o webu a značce na internetu jako takovém. Seznam je v tomto prý jednodušší, což však nemyslí špatně.

 

Osobní žebříček Martina Vinše z Effectix.com nejdůležitějších faktorů pro Seznam.cz:

 

  • Celkový počet zpětných odkazů vedoucích na doménu   
  • Nárůst či ztráta zpětných odkazů v čase vedoucích na doménu
  • V textu zpětných odkazů (anchor text) se objevují klíčová slova
  • Logická informační struktura webu (reflektující klíčová slova)
  • Unikátní a rozsáhlý obsah stránky (reflektující klíčová slova)
  • Klíčová slova jsou použita v metatagutitle (titulek stránky)

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU