| Francouzský  koncern RAJA, mateřská společnost české firmy RAJAPACK, dosáhl v  minulém hospodářském roce 2011 rekordního výsledku: celkový obrat  koncernu vzrostl na 408 milionů eur oproti 300 milionům v předcházejícím  roce 2010. Koncern tak spolehlivě dosáhl stanoveného cíle 400 milionů  eur. „Koncern  RAJA je již řadu let jednou z vlajkových lodí v oblasti distribuce  obalů a balení v sektoru B2B ve Francii. Se svými 17 dceřinými  společnostmi a 1.350 spolupracovníky ve 14 zemích zaujímá vedoucí  postavení na trhu s obalovými materiály, kde bude své postavení  posilovat a také dále rozvíjet do dalších evropských zemích“, doplnila  Danièle Kapel-Marcovici, ředitelka koncernu RAJA. Dosažený výsledek 408  milionů eur za loňský rok dokládá kurz kontinuálního růstu kompletní  podnikatelské skupiny.
 Trhem osvědčená obalová řešení koncernu jsou obsaženy také v nabídce české dceřiné společnosti Rajapack s.r.o. se sídlem v Říčanech u Prahy, která se na výše uvedeném úspěšném finančním výsledku také podílela. S více  než 4.500 produkty skladem splňující vysoké požadavky na optimální  ochranu, balení, přepravu a manipulaci patří na českém trhu  k profesionálním odborníkům, kteří díky rozsáhlému výběru obalů a balení  navrhnou optimální obalové řešení na míru dle specifických požadavků  jednotlivých podniků. Tento široký sortiment je prezentován nejen na  webových strankách www.rajapack.cz,  ale od září 2011 také prostřednictvím unikátního hlavního katalogu,  který se u zákazníků těší velké oblibě. Společnost klade velký důraz na  profesionální zákaznický servis, rozsáhlou nabídku, personalizované  balení na zakázku, rychlé dodání do 2-3 dnů a na dlouhodobou cenovou  stabilitu i při jakýchkoliv výkyvech a změnách cenvstupních surovin.
  Evropská obchodní skupina RAJA disponuje širokým spektrem klientů.  Jejich více než 500.000 zákazníků pochází ze všech oblastí hospodářství v  různých organizačních velikostech: od mezinárodních společností, přes  středně velké podniky až po malé či zcela nově založené firmy. Podstatou  úspěchu takového čísla klientů i rekordních tržeb v roce 2011 je  jednoznačně spokojenost zákazníků, na které se podílí více než 60leté  zkušenosti, největší výběr obalových řešení v Evropě s 10.000 výrobky  vysoké kvality a také cenová efektivita. Základní strategie koncernu se  zakládá na multikanálovém prodeji prostřednictvím internetu, katalogu,  telefonicky a díky externím odborným pracovníkům.
 Dceřiné  společnosti se nacházejí nejen v již zmíněné České republice, ale i  v Belgii, Nizozemí, Německu, Rakousku, Švýcarsku, Anglii, Španělsku,  Itálii, Dánsku, Francii, Norsku a Polsku.
 Základní údaje skupiny ve zkratce:- Obrat v r. 2011: 408 mil. €
 - 500 000 zákazníků
 - 10 000 produktů
 - 1 350 zaměstanců
 Online informace o společnosti Rajapack a novinkách v oblasti obalových řešení naleznete na zpravodajském portále: http://obaloviny.rajapack.cz/     www.packaging-cz.cz |