banner
5 latest demands
Poptávka - Podlahové topení v rodinném domě, přípojka, revize
Poptávka - Sádrokartony v rodinném domě
Poptávka - Mám zájem o nátěračské práce na domě, čištění fasády
Poptávka - Pokrývačské práce, očištění střechy, natěračské práce
Poptávka - Máme zájem o sádrokartonářské práce včetně dodání materiálu
5 latest offers
STŘIHAČKA BETONÁŘSKÉ OCELI - SIMA CEL-36P
PC vytlačovací - čirá - 20 t.
HDPE vstřikovací , MFI 5-7 40 t tříděno na jednotlivé barvy
Prodej PP/PE fólií
Nákladní automobil skříňový

Servis a technická podpora

31/08/2016

 

Naše společnost je autorizovaným servisním střediskem pro zařízení značek ArgoxBirchCipherLabHoneywellOpticon, TSC, Zebex. Jsme smluvně vázáni s výrobci, splňujeme podmínky na kvalitu servisu a další požadavky dané výrobci. Každoročně obhajujeme status autorizovaného servisního střediska pro jednotlivé značky. Kvalita a výkonnost servisního oddělení je hlídána interním systémem, dochází k pravidelnému vyhodnocování dle mnoha kritérií, jsou hlídány například i neshody podle ISO 9001. Kvalita servisu a spokojenost klientů je ověřována pravidelným dotazníkovým systémem. 

Záruční i pozáruční opravy provádějí technici v ESD prostředí, jsou řešeny podle typu - standardní a nadstandardní. V případě smlouvou daných nadstandardních záručních podmínek se tyto vyřizují přednostně, aby byly dodrženy smluvní termíny a kvalita oprav. U běžných oprav je průměrná doba vyřešení reklamace méně než 5 dnů. Všechny opravy a servisní zásahy jsou prováděny proškoleným týmem techniků našeho servisního oddělení při použítí nejnovějších technologických postupů, pomocí servisního ESD nářadí a pomůcek, výhradně originálních náhradních dílů.

Poskytujeme profesionální servis na všechna zařízení, která nabízíme. Tým našich specialistů se pravidelně účastní technických školení na prodávaná zařízení, např. produkty značek CipherLab, TSC, Honeywell (Metrologic), Opticon, Argox... 

Podrobné informace o pravidlech a podmínkách servisu naleznete v Záručních podmínkách, Pravidlech pozáručního servisu a SMS servisu Honeywell.

Technickou podporu pro u nás zakoupené zařízení poskytujeme v pracovních dnech (v otevírací době) prostřednictvím emailu (servis@codeware.cz), případně na tel. č. 222 562 444, vždy po nahlášení sériového čísla zakoupeného zboží.

Sledovat průběh stavu Vaší opravy / reklamace můžete on-line zdeCeník prací naleznete zde.

 

 

CODEWARE, s.r.o.

Jaromírova 484/37

Praha 2

128 00

Česká republika

 

Tel.:+420 222 562 444

E-mail: codeware@codeware.cz

Internet: www.codeware.cz

Do you want to be informed about demands before others? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU