| Revitalizace objektů | |
| Nákup nábytku | |
| Kancelářské produkty | |
| Stavební úpravy, přístavba a změna užívání objektu | |
| Technická a dopravní infrastruktura |
| 23/04/2014 |
Firma Danone Bulgarien, těsně spolupracující s Greiner Packaging International, se svým optimalizovaným tvarovým a barevným designem speciálního kelímku na jogurty zaměřila především na muže.
Při vývoji se kladl důraz na jasné linie kelímku, které jsou mužům blízké. I tak byl jeho tvar velkým technickým problémem, zvláště s ohledem na proces plnění. Barevně převládá černá, představující symbol síly a dominance. Nový kelímek, jehož vnější část je dekorovaná pomocí sleevů, má objem 190 a 370 g.
Celý článek naleznete v Technickém týdeníku 8/2014.
www.technickytydenik.cz |
Proč využívat Industry-EU?
Cíle portálu Industry-EU
Poptávky a nabídky Industry-EU