banner
5 latest demands
Přístavba jídelny ZŠ
Ostraha objektu
Vstřikovací lis
Víceúčelový nosič nářadí s mulčovačem
Víceúčelový výukový zahradní altán
5 latest offers
Soustruh S50 CNC (ZPS Zlín) GO mechanické části ukončena 9/22
Kemppi - nové TIGové svařovací zdroje
LongLife kyslíkové plasmy - HySpeed HT 200, HT 4400
Vzduchové plasmy - PowerMax systémy
Opravy a servis obráběcích strojů

Zákazníci se stálým připojením k internetu požadují možnost...

24/08/2011

Zákazníci se stálým připojením k internetu požadují možnost dalších multimediálních aplikací šitých na míru
Studie Motorola Media Engagement Barometer ukazuje, že 87 % spotřebitelů ve Spojeném království pravidelně sdílí mediální obsahy mezi větším počtem zařízení. Divize Home & Networks Mobility společnosti Motorola zadala k vypracování studii 2010 European Media Engagement Barometer, která ukázala, že zákazníci napříč generacemi požadují další možnosti kontroly a úpravy obsahu multimediálních aplikací na míru. Studie, které se zúčastnilo 3 500 Evropanů* ukazuje, že 87 % spotřebitelů ve Spojeném království pravidelně sdílí obsah mezi jednotlivými zařízeními doma a při cestách venku. Výzkum rovněž naznačuje, že vzhledem k množství dostupných informací, potřebují spotřebitelé větší pomoc při nalézání mediálních obsahů, které považují za důležité pro svůj život, a dále že 69 % Evropanů pociťuje frustraci při prohledávání tolika informací, když chce najít mediální obsah, který je zajímá.

Do you want to be informed about demands before others? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU