banner
5 neuesten Anforderungen
Poptávka - Poptáváme zhotovení přívodu, šachty, připojení rozvodů, elektro přípojky, rozvodna, přípojky
Poptávka - Fasáda na domě, odolná vůči povětrnostním vlivů, dlouhá životnost
Poptávka - Zateplení fasády na rodinném domě, dotace Zelená úsporám
Poptávka - Máme zájem o výrobu topných těles do ohřívače oleje do továrny
Poptávka - CNC obrábění hřídelí viz přílohy
5 neuesten Angebote
Certifikáty - Schwer Fittings
H2-lok šroubení se dvěma svěrnými prstenci
Chemie pro čistění vod
Soustruh S50 CNC (ZPS Zlín) GO mechanické části ukončena 9/22
VOLNÁ KAPACITA ! NA VÝROBU VSTŘIKOVACÍCH FOREM

Na letiště vlak i metro, nikdo neví proč, Diskuse, jestli...

10/07/2007

Na letiště vlak i metro, nikdo neví proč, Diskuse, jestli na pražské ruzyňské letiště povede metro, nebo modernizovaná železnice z centra, nabrala nový směr. Zatímco ještě před více než měsícem stálo metro proti vlaku, nyní vše směřuje k tomu, že se bude stavět obojí. Stačí se jen podívat na úvodní stranu oficiálního webu města, které v poslední době prosazovalo metro namísto modernizované železnice, a tam jsou již oba dva rozvojové projekty umístěny vedle sebe. V praxi to však znamená, že ročních více než 11,5 milionu cestujících z letiště a zhruba osm milionů dojíždějících za prací z Kladna bude další roky do Prahy jezdit autobusy a popojíždět v kolonách s auty a parkovat v ulicích Dejvic. A místo 13,5 miliardy za modernizaci železnice nebo necelých 40 miliard korun za prodloužení metra A z Dejvické se bude platit celkem přes 53 miliard. Stavba ani jednoho z projektů nebude rychlejší, než dosud měla být. Vlak by tak měl být doveden na letiště v roce 2013, o metru se uvažuje nejdříve v roce 2016. Proč se mají stavět obě dráhy, přitom není zcela jasné. Podrobná studie, která by porovnala smysl stavění obou drah, není. "Pro nás je prioritou modernizace vlaku. Z Kladna každý den dojíždí do Prahy přes dvacet tisíc lidí, k tomu se musí přidat i další tisíce z přilehlých oblastí. Ty lidi metro nikdy neodveze," říká náměstek středočeského hejtmana Karel Vyšehradský. Praha zase tvrdí, že přestože se rozšíří počet vlakových zastávek na jejím území, metro poslouží lidem v Praze více - pražský útvar rozvoje města spočetl, že obslouží až 180 tisíc obyvatel. Nepočítal však už, kolik lidí by mohlo jezdit vlakem. Tím, že na pražské letiště má vést metro a vlak, by se Praha zařadila mezi evropské unikáty.

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU