banner
5 neuesten Anforderungen
Nákup kabelů, vodičů a rozvodnic
Kontejnery pro demoliční práce
BOZP – obnova fasády objektu internátu Střední odborné školy
Školní a kancelářské potřeby šk.rok 2025/26 SVP Dobřichovice
PS 0412 - ÚO Nakléřov - Oprava podlah s podlahovou krytinou z PVC
5 neuesten Angebote
Barevné koncentráty 25 t
Prodám:Plnivo - filler masterbatch 24 T
Prodám:Absorbér vlhkosti (Desiccant) 24 t
Armatury, kulové kohouty, ventily
Soustruh S50 CNC (ZPS Zlín) GO mechanické části ukončena 9/22

Řekněte to pivem

17/10/2011

Na omezenou dobu počínaje 4. dubnem 2011 uvedl pivovar Anheuser-Busch ve Spojených státech na trh Bud Light, nejprodávanější pivo na světě, ve 12uncových (355ml) lahvích s etiketou My Bud Light.


Ta je interaktivní v tom smyslu, že se na ni dají kreslit obrázky nebo psát zprávy pomocí mince nebo klíče. Část její plochy totiž pokrývá „kovem aktivovatelná“ vrstva, spotřebitel si tak může svou lahev přizpůsobit, třeba si ji podepsat, aby si ji při popíjení u baru s někým nevyměnil.


Etiketu vyvinula a v Tennessee tiskne firma Spear, speciální vrstva prošla přísnými testy, kdy se zjišťovala náchylnost na náhodnou aktivaci a problémy s abrazí.

 

pivo_380

 

 

 

www.packaging-cz.cz

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU