banner
5 neuesten Anforderungen
Poptáváme plastové odpady Balíková LDPE fólie
Poptáváme plastové odpady Balíková LDPE fólie
Generátor
Instalace fotovoltaického systému
Instalace fotovoltaického systému
5 neuesten Angebote
Certifikáty - Schwer Fittings
H2-lok šroubení se dvěma svěrnými prstenci
Chemie pro čistění vod
Balící linky - Ovinování palet
Mitsubishi Carisma, náhradní díly

Toyota vylepšuje servisní služby

28/11/2012

Toyota Material Handling CZ spolupracuje při zajištění pohotovosti servisu manipulační techniky s renomovanou společností Europ Assistance. Během víkendů a svátků je dispečink k dispozici pro všechny zákazníky. Pro firmy, které mají sjednanou nepřetržitou pohotovost servisních techniků, je na příjmu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Tím je bezchybně ošetřena dostupnost servisu a zajištěna nejlepší možná péče při komunikaci týkající se včasného servisního zásahu mimo běžnou pracovní dobu.

 

Pro zákazníky znamená nová služba značné zjednodušení procesu, stoprocentní dostupnost operátora pohotovostní linky u Europ Assistance a zvýšení rychlosti a kvality poskytovaných poprodejních služeb.

 

Zákazník kontaktuje centrálu asistenční služby, která podle dohodnutých scénářů zajistí včasný výjezd příslušného technika Toyoty podle sjednaných podmínek servisní smlouvy.

 

Včasný servisní zásah a rychlé zprovoznění vozíku je klíčovým požadavkem mnoha nepřetržitých provozů, které jsou závislé na schopnosti servisu v případě potřeby rychle a profesionálně zasáhnout. Toyota Material Handling disponuje skvěle organizovanými poprodejními službami, hustou sítí mobilních servisních pracovišť a perfektní logistikou náhradních dílů.

 

Toyota zprovozní vozík při první návštěvě

Tým vyškolených techniků se může pochlubit i skvělou hodnotou ukazatele First Fix - na úrovni téměř 95%. To znamená, že drtivá většina servisních zakázek je vyřešena a vozík zprovozněn během první (a jediné) návštěvy. Zákazník tak neplatí žádné zbytečné náklady, které u jiných společností vznikají díky opakovaným návštěvám a opakovanému účtování ujetých kilometrů i času technika.

 

Europ Assistance Česká a Slovenská republika patří do druhé největší mezinárodní světové skupiny Europ Assistance Group. Již od roku 1963 poskytuje tato skupina komplexní asistenční služby a služby likvidace pojistných událostí klientům po celém světě. 24 hodin denně, 7 dní v týdnu využívá v současnosti jejích služeb po celém světě více než 300 000 000 zákazníků.

 

servis-2_500

 

 

Fotografie k článku najdete zde

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU