banner
5 latest demands
Poptávka - Fotovoltaika, dotace, projekt
Poptávka - FVE + dotace
Poptávka - Máme zájem o novou střechu na starším rodinném domě, komplexní rekonstrukce, pokládka krytiny
Poptávka - Stavba rodinného domu, stavební práce dle PD
Poptávka - Koupelna
5 latest offers
STŘÍHAČKA BETONÁŘSKÉ SÍTÍ MAFIX 6000
VOLNÁ KAPACITA! Drcení plastových výlisků
PC vytlačovací - čirá - 20 t.
HDPE vstřikovací , MFI 5-7 40 t tříděno na jednotlivé barvy
Nabídka - permanentní magnety - feritový blok - 19,8x15,2x6 (MA) mm

Francouzský rychlovlak (TGV) dosáhl nového rychlostního rekordu...

04/04/2007

Francouzský rychlovlak (TGV) dosáhl nového rychlostního rekordu na kolejích, a to 574,8 km/h (356 mph). Předchozí rychlostní rekord TGV z roku 1990 činil 515 km/h (320mph). Rekordního zápisu bylo dosaženo na trati vedoucí z francouzské metropole Paříže do východního města Štrasburku. Absolutního rekordu v historii vlakové dopravy však dosáhl japonský rychlovlak Maglev v roce 2003, který jel rychlostí 581 km/h (361 mph), ovšem ten se pohyboval na magnetickém povrchu. Test francouzského rychlovlaku byl zahájen v 11:00 GMT. Upravený TGV má větší kola než je obvyklé a tři dvouposchoďové vagóny pohánějí 2 motory. TGV.jpgFrancouzské dráhy SNCF a výrobce vlaků, průmyslový gigant Alstom, uvedly, že test byl proveden na trati, protože extrémní podmínky jsou v laboratoři neuskutečnitelné. Alstom směřuje k ohromnému nárůstu prodeje TGV v zahraničí, kde francouzské rychlovlaky soupeří s japonskými Shinkanseny a německými supervlaky Inter-City Express. Největšími zahraničními odběrateli rychlovlaků jsou dnes Čína, Jižní Korea a Tchaj-wan. Základní údaje rychlovlaku V150 * 2 motory * 3 dvoupodlažní vagóny * 3 plně motorizované podvozky * Výkon: více než 25.000 koní * Cena: 30 milionů eur

Do you want to be informed about demands before others? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU