banner
5 latest demands
Poptávka - Dodavatel igelitových tašek, dlouhodobá spolupráce
Poptávka - LDPE fólie obecný film.500 t/měsíc
Poptávka - IBC plastová nádrž
Poptávka - Poptáváme kompletní výrobu včetně povrchové úpravy, dlouhodobá spolupráce
Poptávka - Pravidelná tuzemská přeprava
5 latest offers
OHÝBAČKA BETONÁŘSKÉ OCELI - SPECIAL 55S
Brusky hrotové - BU 16, výrobce TOS
Svařovací invertor pro svařování metodou MMA a TIG.
Opravy nástrojů
Robustní konzolové regály

Média začínají myslet na ekologii Mediální agentury a...

25/06/2007

Média začínají myslet na ekologii Mediální agentury a mediální společnosti se zaměřují na ekologické aspekty svého podnikání. "Zelený" trend se v mediálním světě citelněji rozmáhá. Ekologické jednání, tím se v poslední době ve světě ohání mnoho mediálních firem a komunikačních agentur. Od začátku letošního roku už pronesli mediální magnáti jako Rupert Murdoch, Terry Leahy nebo Stuart Rose slova o tom, jak by měly moderní korporace v moderní společnosti dbát na ekologii. Zajímavé přitom je, že apely na ochranu planety se mezi mediálními a marketingovými manažery rozšiřují téměř samospádem. Některé agentury si navíc uvědomují své postavení a starost o dopady na životní prostředí "předávají" i svým klientům.

Do you want to be informed about demands before others? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU