banner
5 nejnovějších poptávek
Poptávka - Mám zájem o strojní omítky
Poptávka - Výroba kuchyňské linky na míru
Poptávka - Výroba nábytku podle návrhu, výroba truhlář viz příloha
Poptávka - Zemní práce na pozemku
Poptávka - Demontáž staré krytiny, montáž okapů a žlabů, pokrytí novou střešní krytinou, natěračské práce
5 nejnovějších nabídek
Mokré lakování
Frézky nástrojářské - FN 32, výrobce TOS
Frézky nástrojářské - FNGP 40 CNC, výrobce INTOS
Soustruhy CNC - Masturn 50 CNC, výrobce MAS
Lisy hydraulické - P6381, výrobce Stanko SSSR

Média začínají myslet na ekologii Mediální agentury a...

25/06/2007

Média začínají myslet na ekologii Mediální agentury a mediální společnosti se zaměřují na ekologické aspekty svého podnikání. "Zelený" trend se v mediálním světě citelněji rozmáhá. Ekologické jednání, tím se v poslední době ve světě ohání mnoho mediálních firem a komunikačních agentur. Od začátku letošního roku už pronesli mediální magnáti jako Rupert Murdoch, Terry Leahy nebo Stuart Rose slova o tom, jak by měly moderní korporace v moderní společnosti dbát na ekologii. Zajímavé přitom je, že apely na ochranu planety se mezi mediálními a marketingovými manažery rozšiřují téměř samospádem. Některé agentury si navíc uvědomují své postavení a starost o dopady na životní prostředí "předávají" i svým klientům.

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU