banner
5 nejnovějších poptávek
Odstranění objektů kanceláří a dílen
OOPP
Výkon TDS a koordinátor BOZP – snížení energetické náročnosti budovy
Kancelářské a konferenční židle
Manipulační vozík
5 nejnovějších nabídek
Soustruh S50 CNC (ZPS Zlín) GO mechanické části ukončena 9/22
Nabídka - permanentní magnety - feritový blok - 19,8x15,2x6 (MA) mm
Regranulace PP, PE, ABS, PS, PC, PC/ABS
Dodáváme a montujeme rozvaděče od českých výrobců
Nástrojárna

Média začínají myslet na ekologii Mediální agentury a...

25/06/2007

Média začínají myslet na ekologii Mediální agentury a mediální společnosti se zaměřují na ekologické aspekty svého podnikání. "Zelený" trend se v mediálním světě citelněji rozmáhá. Ekologické jednání, tím se v poslední době ve světě ohání mnoho mediálních firem a komunikačních agentur. Od začátku letošního roku už pronesli mediální magnáti jako Rupert Murdoch, Terry Leahy nebo Stuart Rose slova o tom, jak by měly moderní korporace v moderní společnosti dbát na ekologii. Zajímavé přitom je, že apely na ochranu planety se mezi mediálními a marketingovými manažery rozšiřují téměř samospádem. Některé agentury si navíc uvědomují své postavení a starost o dopady na životní prostředí "předávají" i svým klientům.

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU