banner
5 nejnovějších poptávek
Poptávka - Poptávám klimatizaci do rodinného domu včetně montáže
Poptávka - Máme zájem o sádrokartonářské práce v přízemní stavbě, tepelná izolace, parozábrana
Poptávka - Výroba dílů, dlouhodobá spolupráce
Poptávka - Penetrace, oškrábání stěna a výmalba bílou barvou, včetně dodání materiálu
Poptávka - Eletro práce, odpadní jímka, krov, výměna střešní krytiny, koupelna, kuchyně, přístavba, ohřev
5 nejnovějších nabídek
STŘÍHAČKA BETONÁŘSKÉ SÍTÍ MAFIX 6000
Nábytek, židle, vybavení interiéru do 10ti dní
VOLNÁ KAPACITA! Drcení plastových výlisků
Nabídka - permanentní magnety - feritový blok - 19,8x15,2x6 (MA) mm
Dodávky CNC dělících strojů

České aerolinie zavádějí nový vizuální styl V Českých...

16/10/2007

České aerolinie zavádějí nový vizuální styl
V Českých aeroliniích dochází v posledních osmnácti měsících, spolu s ozdravným plánem společnosti, také k postupné změně vizuálního stylu. Změny jsou již patrné na komunikačních materiálech pro zákazníky či na nových uniformách zaměstnanců. Nový vzhled získávají také postupně prodejní místa. Poslední fází zavedení nového vizuálního stylu společnosti je úprava loga Českých aerolinií. Autorem omlazeného loga je současný zaměstnanec Českých aerolinií, talentovaný mladý grafik Michal Kotyza. Jeho zhruba půlroční práce by se měla zúročit nejen v odstranění postkomunistické image, kterou České aerolinie u části zahraniční klientely mají, ale i v přehlednější a jednodušší prací s vizuální identitou.

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU