banner
5 nejnovějších poptávek
Přístavba jídelny ZŠ
Ostraha objektu
Vstřikovací lis
Víceúčelový nosič nářadí s mulčovačem
Víceúčelový výukový zahradní altán
5 nejnovějších nabídek
Soustruh S50 CNC (ZPS Zlín) GO mechanické části ukončena 9/22
Kemppi - nové TIGové svařovací zdroje
LongLife kyslíkové plasmy - HySpeed HT 200, HT 4400
Vzduchové plasmy - PowerMax systémy
Opravy a servis obráběcích strojů

Informační kampaň k digitalizaci v médiích posílí Informační...

24/08/2011

Informační kampaň k digitalizaci v médiích posílí
Informační kampaň k přechodu na digitální vysílání ještě zesiluje a k dosavadní široké škále komunikačních aktivit se přidává i reklama. Ve výběrovém řízení na reklamní část kampaně zvítězila agentura TBWA. Páteří kampaně je infolinka 800 90 60 30 a webové stránky www.digitalne.tv, které byly spuštěny již na podzim loňského roku a jsou hlavním zdrojem informací. K jejich podpoře dosud sloužilo především intenzivní PR, direct mail tzv. Diginovin nebo akce přímo v ulicích Prahy. „Reklama nám nyní pomůže kampaň s blížícím se datem vypnutí analogového vysílání ještě vygradovat a přitom prostředky vyčleněné na kampaň vynaložit co nejefektivněji. Vítězný mediální mix TBWA využije kromě tiskové inzerce, internetu a reklamních spotů i outdoorové projekty,“ dodal Zdeněk Duspiva, předseda Národní koordinační skupiny pro přechod na digitální vysílání. Na mediální část kampaně bude letos na základě výsledku veřejné soutěže vynaloženo celkem 19 milionů Kč (bez DPH).

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU