banner
5 nejnovějších poptávek
Přeložení hřiště – výkon stavebního dozoru a BOZP
Výstavba víceúčelového sportovního areálu
Dodávka čerpadla tekutých kovů
Manipulační robot
Osobní ochranné pracovní prostředky
5 nejnovějších nabídek
Nabídka filamentů pro 3D tiskárny - www.tiskve3d.cz
Výroba pryžové moučky
Mitsubishi Colt , náhradní díly
Generální opravy a modernizace soustruhů SU 50A, SV 18RA - i výměnným způsobem
Automatické rozpoznání státních poznávacích značek GPP LPR

Náš minitest: Ford Fiesta 1,0 EcoBoost

03/06/2013

 

Trvalkou mezi automobily s délkou pod 4 m je bezesporu Ford Fiesta. Jeho účinkování v automobilovém světě se traduje od června 1976 a asi jenom těžko bychom dali dohromady, kolika modernizacemi prošel. Ta poslední proběhla v roce 2008, další facelift z podzimu 2012 provázený zavedením nových motorů se už týkal současného provedení, které jsme měli možnost si krátkodobě vyzkoušet.

Pětidveřový hatchback zůstal samozřejmě u své základní koncepce s vpředu napříč uloženým motorem, pohonem předních kol a s podvozkem postaveným na předních závěsech McPherson a zadní klikové nápravě s vlečenými rameny propojenými zkrutnou příčkou. Je třeba si zvyknout na to, že ve spodní partii vozu této velikosti se žádné alternativní řešení nerýsuje. V podstatě ani není třeba, protože je jednoduché a tedy i laciné a při pečlivém odladění dává vozu jízdní vlastnosti.

Celý článek naleznete v Technickém týdeníku 11/2013.

 

 

auto_244

 

 

www.technickytydenik.cz

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU