banner
5 nejnovějších poptávek
Poptávám výrobu
Opravu dvou kusů kovových garážových vrat
Poptávka - obrábění větších dílů
Dodávka techniky ICT - notebooky
Modernizace nemocničního informačního systému
5 nejnovějších nabídek
Výroba pryžové moučky
Mitsubishi Colt , náhradní díly
Generální opravy a modernizace soustruhů SU 50A, SV 18RA - i výměnným způsobem
Automatické rozpoznání státních poznávacích značek GPP LPR
Přístupový systém AGI

O-I za návrat ke sklu

16/06/2011

Společnost O-I, světový výrobce skleněných obalů, odstartoval globální kampaň s názvem Glass is Life. Snaží se v ní na základě vlastní studie přesvědčit zpracovatele nápojů a potravin, aby se vrátili ke sklu jako ke kvalitnímu a oblíbenému obalu. Studie zahrnuje více jednotlivých průzkumů, které probíhaly od října 2008 do dubna 2011. „Studie O-I ukazuje na silnou poptávku po skle mezi spotřebiteli, ale trh tento zájem dostatečně nereflektuje. Naším cílem je ovlivnit rozhodování představitelů potravinářského a nápojářského průmyslu tím, že ukážeme, v čem je síla skleněných obalů,“ řekl Al Stroucken, předseda a CEO O-I. Více na http://www.glassislife.com/.

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU