
Přístavba výtahu | ![]() |
Novostavba základní školy | ![]() |
Interiér turistického centra, AV technika a LAN II | ![]() |
Novostavba objektu | ![]() |
Fotovoltaická elektrárna | ![]() |
08/06/2012 |
V nové zprávě vypracované výzkumným týmem oddělení studujícího chování spotřebitelů zkoumá Ericsson (burza NASDAQ: ERIC) aspekty spokojenosti s životem ve městě vycházející z městského prostředí a zapojení do společenského života. Zpráva mimo jiné zjistila, že lidé v megapolích řadí pokrytí mobilními sítěmi na čtvrtou nejvyšší pozici žebříčku spokojenosti, vedle dodávek vody a dostupnosti společenského vyžití, od kaváren po zábavní podniky. Na druhou stranu špatná kvalita ovzduší a nedostatek míst k parkování může zvyšovat nespokojenost. „Urbanizace je celosvětovým megatrendem. Počet obyvatel měst každou hodinu vzroste o 7500 a lidé bezpochyby pociťují stres z přelidnění. Nicméně také pozorujeme, jak lidé ve městech využívají informační a komunikační technologie jako prostředek ke zmírnění těchto pocitů a k lepšímu prožívání městského života,“ prohlásil Michael Björn, ředitel výzkumného týmu oddělení Ericssonu studujícího chování spotřebitelů. V souvislosti s životem ve městě lidé často vyzdvihovali dostupnost restaurací, kaváren, zábavních podniků a trhů. Obyvatelé měst jsou společensky aktivnější a jejich sociální kruhy jsou širší než u lidí, kteří ve městech nežijí. Jako negativní faktory byly zmiňovány davy lidí a doprava. Průzkum zjistil, že průměrná doba dojíždění v 13 velkoměstech činila dvě hodiny a dvacet minut denně. Michael Björn dodává: „Lidé jsou klidnější, pokud ví, jak dlouho jejich cesta potrvá, protože jim to umožní efektivněji využívat čas. Chytré telefony se při každodenním dojíždění stávají neocenitelným nástrojem.“ „Známe-li způsoby, které lidé volí k dojíždění, můžeme díky tomu určit, které služby považují za nejprospěšnější. Například lidé, kteří dojíždějí na kole, by uvítali aplikace mapující cyklostezky. Cestující hromadnou dopravou by měli užitek z jízdních řádů a aplikací pro plánování cesty aktualizovaných v reálném čase. A řidičům vozidel by využití satelitní navigace s přístupem k dopravním údajům v reálném čase ušetřilo hodně času i stresu,“ uzavírá Björn. Nová zpráva byla uveřejněna v rámci účasti Ericssonu na Summitu Nová města, který se konal v Paříži.
Poznámky pro redaktory: Broadcast room: www.ericsson.com/broadcast_room Úplná zpráva je k dispozici zde.
Ericsson je předním mezinárodním dodavatelem telekomunikačních technologií a služeb. Prostřednictvím řešení fungujících v reálném čase vytváříme propojenou společnost, která nám všem umožňuje studovat, pracovat a svobodněji žít v trvale udržitelných společnostech po celém světě. Naši nabídku tvoří služby, software a infrastruktura informačních a komunikačních technologií určených telekomunikačním operátorům a jiným odvětvím. V současnosti se v sítích od Ericssonu uskutečňuje více než 40 % celosvětové mobilní komunikace a naše společnost zajišťuje servis sítí zákazníků s více než 2 miliardami uživatelů. Působíme ve 180 zemích a zaměstnáváme více než 100 000 pracovníků. Ericsson byl založen v roce 1876 a sídlí ve Stockholmu ve Švédsku. V roce 2011 činily tržby naší společnosti 226,9 miliard švédských korun (35 miliard amerických dolarů). Ericsson je zapsán na stockholmské burze NASDAQ OMX a newyorské burze NASDAQ.
www.ericsson.com
PRO VÍCE INFORMACÍ, PROSÍM KONTAKTUJTE:
Ericsson Corporate Public & Media Relations Ericsson Investor Relations
PRAM Consulting s.r.o. Maria Pošteková e-mail: maria.postekova@pram.cz |
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU
Poptávky a nabídky Industry-EU