banner
5 nejnovějších poptávek
Ochranné pracovní obleky
Demolice objektů
Kancelářské potřeby
Šatní skříně
Pytle na odpad
5 nejnovějších nabídek
Použité krabice kartonové / lepenková krabice 5VL 310x250x200
Použité krabice kartonové / lepenková krabice 3VL 370x230x140
Použité krabice kartonové / lepenková krabice 5VL 380x230x300
Použité krabice kartonové / lepenková krabice 5VL 570x360x155
Použité krabice kartonové / lepenková krabice 5VL 450x340x320

ŠKODA Octavia je „Internetové auto roku 2013“

14/08/2013

Třetí generace modelu Octavia si připsala hned trojitý úspěch v třetím ročníku ankety „Internetové auto roku 2013“. Zvítězila v absolutním pořadí a dominovala také kategoriím „Auta pro rodinu“ a „Auta pro ženy“. Nejnovější generace vozu ŠKODA Octavia zvítězila v kategorii „Auta pro rodinu“ a s velkým náskokem je také celkovým vítězem ankety „Internetové auto roku 2013“. V kategorii „Auta pro ženy“ získala Octavia většinu hlasů hlasujících žen. V anketě, uspořádané magazíny Autoweb.cz, Autotube.cz a iMotor, tak ŠKODA Octavia přebírá titul od loňského vítěze – vozu ŠKODA Citigo.

Nová ŠKODA Octavia boduje také u zákazníků: V prvním pololetí roku 2013 byla nejprodávanějším modelem na českém trhu. „Toto je nejlepší Octavia, kterou jsme kdy uvedli na trh,“ říká Petr Pečenka, šéf prodejní organizace ŠKODA AUTO Česká republika. Nová ŠKODA Octavia je třída sama pro sebe, stanovuje nová měřítka v nižší střední třídě a její vlastnosti odrážejí geny, typické pro značku ŠKODA. Patří k nim velkorysá prostornost, vysoká kvalita, precizní zpracování, moderní technika, nadčasový design, vysoká funkčnost a nejlepší poměr ceny a nabízené hodnoty.

ŠKODA Octavia je nejprodávanější model na českém trhu. S počtem 8 210 z celkem 80 818 registrací v prvním pololetí roku 2013 připadá přibližně desetina celkového trhu na vozy Octavia. Druhým nejprodávanějším modelem prvního pololetí byla ŠKODA Fabia s 5 430 registracemi. Symbolické stupně vítězů uzavírá ŠKODA Rapid s 3 417 vozy. Celkově je česká automobilka s vysokým náskokem jedničkou českého trhu s podílem na úrovni jedné třetiny trhu.

 

auto_493_01

 

www.technickytydenik.cz

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU