|    Po několika letech zkoumání nejlepšího  možného obchodního řešení, došlo  ve firmě k restrukturalizaci, aby mohla lépe uspokojit potřeby a  požadavky svých klientů. Firma Gravotech je nyní rozdělena do 4 různých  značek: Gravograph, Technifor, Propen a Type3.
   Nejpatrnější  změnou bylo zavedení počítačové kontroly v roce 1982, mikroúderových  strojů v roce 1986, gravírování laserem v roce 1994 a řídicí program  GravoStyle v roce 1996. Úspěšný příběh firmy Gravotech začal v roce 1938 se vznikem firmy New  Hermes v USA, která se nakonec stala firmou Gravograph v Evropě v roce  1950. V roce 2003 se ke skupině přidala firma Technifor, kterou brzy  následovala firma Vision Numeric, tvůrce 3D softwarů  a programu Type3.  Firma Gravotech se vždy odlišovala díky své inovační kultuře a  neustálému mezinárodnímu rozvoji. Její globální dosah i nadále roste:  29. dceřiná společnost bude oznámena v říjnu v Dubaji.
 Roční výnosy vzrostly o 11,5% v roce 2011 a 86% prodejů bylo  mezinárodních. Gravotech je dnes nesporným světovým lídrem v trvalém  značení, s 900 zaměstnanci a se zastoupením ve více než 100 zemích, ať  už přímo, prostřednictvím poboček, nebo prostřednictvím sítě prodejců. „  V našem oboru nemáme konkurenci, která by byla srovnatelná co do  velikosti a nabídky rozmanitosti řešení a ve stejné úrovni služeb po  celém světě“, říká Gérard Guyard, prezident skupiny. V současné době je  po celém světě denně v provozu více než 200 000 strojů firmy Gravotech,v  60 000 společnostech.
 
 Skupina Gravotech se specializuje na trvalé značení, a rozsah vybavení  zahrnuje čtyři klíčové technologie: LASER, mechanické gravírování, rytí a  mikroúderování, které jsou všechny doplněny širokou škálou  gravírovacích materiálů a dalších kompatibilních spotřebních materiálů.
 
 Čtyři značky firmy Gravotech dokáží uspokojit všechny potřeby trvalého značení:
 -Značka Gravograph je světový lídr v laserovém a mechanickém  gravírování, a její řešení pokrývají signalizaci, identifikaci,  přizpůsobení objektu a výrobu přesných součástek.
 -Značka Technifor se specializuje na vystopovatelnost prostřednictvím  trvalého označení a kódování prováděné přímo na součástky. Technifor  také nabízí laser a rytí pro průmyslové značení a je světovým lídrem v  oblasti mikroúderovací  technologie značení.
 -Značka Propen je distributor  skupiny a poskytuje jednoduché řešení  označení, která nevyžadují integraci. Více než 300 distributorů se  spoléhá na 28 poboček firmy Propen, aby lépe posloužily potřebám svých  zákazníků.
 -Značka Type3 nabízí CAD-CAM software, speciálně navržený pro klenotnický průmysl a uměleckou tvorbu.
 
 
 
 G. Guyard & F. Rivet 
 Přítomnost firmy Gravotech můžeme cítit na každém kroku svého života,  počínaje auty, která řídíme a letadly, kterými létáme až k hrnkům a  přívěskům na klíče, které používáme. Výrobci luxusního zboží, jako  Jeager Lecoulture, Diageo-Johnnie Walker, Mont Blanc a Estée Lauder, se  také dovolávají moderních tiskových společností, které vyrábí či  umožňují gravírování jejich produktů. A pokud náhodou standardní  označení neodpovídá požadavkům klientů, zasvěcené týmy firmy Gravotech  umí najít jedinečné řešení podle specifikací klienta. Firma Gravotech  poskytuje inovativní řešení v průmyslu po celou svou historii: VIN  (identifikační číslo vozidla) řešení označení pro velké automobilové  skupiny a zakázkové označení pro velké kosmetické korporace.
 Optimalizování spolupráce
 Téměř deset let, bylo prioritou sloučení nejlepších technologií a služeb  různých firemních značek s cílem nabídnout klientům optimální úroveň  podpory a co nejmodernější produkty. Technické know-how každé značky  bylo uvedeno do provozu ostatních. Tři kroky integrace byly zahájeny  nebo jsou právě v procesu dokončování. Prvním krokem bylo sloučit prodej  a služby do jediné pobočky. Druhým bylo zrealizování tří středisek pro  distribuci a skladování: Atlanta pro Severní Ameriku, Šanghaj pro celou  Asii a Troyes pro Evropu, Střední východ a Afriku.
 
 Třetí krok bylo sjednocení všech aktivit výzkumu a vývoje v hlavním  centru ve Francii a doplňující tým v Číně. Cílem je vypracovat  technologickou spolupráci, která je zaměřena na dva klíčové body.  Zaprvé, společnost učinila z laserové technologie strategickou prioritu.  Zadruhé, skupina zavedla konzistentní software pro všechna odvětví. Z  tohoto důvodu, zkombinovala firma Gravotech to nejlepší ze svého  know-how, aby mohla nabízet vysoce výkonné řešení pro 2D/3D technologie,  CO2 lasery, YAG (aluminio-ytriový granát) a vlákno. Rozpočet na výzkum a  vývoj stále představuje 5% z celkového prodeje skupiny, navzdory  mezinárodní hospodářské krizi. „Inovace, naše řešení a kvalita služeb  jsou jádrem naší strategie“, cituje Franck Rivet, viceprezident skupiny.
 
 Významné přínosy pro zákazníky firmy Gravotech
 Řešení firmy Gravotech jsou velmi rozmanitá a cílí na semináře  gravírovaní pro giganty automobilového průmyslu a rovněž slouží průmyslu  luxusního zboží (parfémy a kůže). Na 60 000 zákazníků ve více než 100  zemích budou mít prospěch z nových technologických pokroků firmy  Gravotech a budou mít zajištěné následující konkurenční výhody:
 -Vzhledem k širokému sortimentu produktů firmy, si mohou její klienti  být jisti, že jim bude navržena ta nejlepší technologie podle jejich  potřeb. „ Jinými slovy, nebudeme se snažit prodávat jedinou technologii  co máme!“ říká Gérard Guyard.
 -Firma Gravotech nabízí stejně vysoký standard kvality služeb a podporu  všem svým globálním klientům. Kromě toho společnost není jen dodavatelem  strojů (strojní zařízení vykazuje pouze 50% obratu firmy), ale také  nabízí software a spotřební služby. „ Jsme připraveni dodávat celou  širokou škálu našich produktů a nabídnout stejné služby ve 30 zemích,“  dodává Franck Rivet.
 -Skupina Gravotech nabízí skutečnou důslednost, zejména pro software a  firmware, který umožňuje zákazníkům přejít z jedné technologie značení  do jiné při zachování výrobních dat.
 
 Firma Gravotech pracuje s největšími světovými korporacemi, jejichž  potřeby sahají od gravírování až po vystopovatelnost. Nová skupina  Gravotech může splnit všechny jejich požadavky na označení, přispět k  jejich většímu profitu a dát jim konkurenční výhodu.
 
 Klíčová fakta:
 - dvojciferný růst po 3 roky navzdory mezinárodní ekonomické krizi.
 - 4 nová odvětví za 2 roky
 - rozpočet na výzkum a vývoj činí za posledních deset let 5% ročního obratu.
 - schopnost obsloužit každého klienta po celém světě prostřednictvím sítě 29 poboček a více než 300   distributory.
   TECHNIFOR s.r.o. Mezirka 775 CZ 602-00 BRNO -  Czech Republic www.technifor.com Frantisek Kyncl Email :  frantisek.kyncl@pl.gravotech.com Cell phone: +420 725 016 858  |