banner
5 latest demands
Poptávka - Rekonstrukce velkého průmyslového objektu, skladové a kancelářské prostory, elektroinstalace, omítky, podlahy, stropy, výrobní prostory
Poptávka - LDPE regranuláty, dlouhodobá spolupráce
Poptávka - Pravidelné úklidové práce v kanceláři, všeobecný úklid, každý týden, 400m2
Poptávka - Starší rodinný dům, rekonstrukční práce, rozšíření stavby nebo rekonstrukce domu
Poptávka - Hledáme výrobce PP sáčků, cca 70 mikronů, odběr 10.000 kusů
5 latest offers
OHÝBAČKA BETONÁŘSKÉ OCELI - OMES P140 ES
Nabídka - permanentní magnety - feritový blok - 19,8x15,2x6 (MA) mm
Vozy k demontáží
Dodávky CNC dělících strojů
Tepelné výměníky

V oblasti vývoje a marketingu ekologických balení mají firmy...

09/11/2007

V oblasti vývoje a marketingu ekologických balení mají firmy stále ještě co dohánět.
Za prvé máme stále nedostatek jednoznačných informací o tom, jaké materiály a postupy přinášejí ty nejpříznivější a nejméně škodlivé výsledky. A taky nevíme, jak přesvědčit spotřebitele, aby projevili skutečný zájem o životní prostředí. Spotřebitelé již několik let tvrdí, že dávají na trhu přednost ekologickým řešením. Stále více však vychází najevo, že mezi ekologickými zájmy a skutečně ekologickým chováním spotřebitele zeje veliká propast. Když dojde na skutečná ekologická řešení, spotřebitelé podmiňují svůj údajný zájem o ekologický výrobek řadou podmínek: pokud jej mohou koupit v obchodě, kde obvykle nakupují, pokud jsou výkonnost, kvalita a design produktu srovnatelné, pokud je cena téměř srovnatelná a konečně, ačkoli to není vždy podmínkou, pokud má nějakou vlastnost/výhodu navíc kromě toho, že je ekologický.

Do you want to be informed about demands before others? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU