banner
5 nejnovějších poptávek
Poptávka - Pokrývačské a klempířské práce na střeše domu
Poptávka - Mám zájem o zednické a malířské práce v místnosti
Poptávka - Poptávám malířské práce v chodbě, obýváku, kuchyni a dalších prostorech
Poptávka - Základová deska na klíč
Poptávka - Topenářské práce, rozvody v bytech
5 nejnovějších nabídek
OHÝBAČKA BETONÁŘSKÉ OCELI - OMES P140 ES
Soustruh S50 CNC (ZPS Zlín) GO mechanické části ukončena 9/22
VOLNÁ KAPACITA ! NA VÝROBU VSTŘIKOVACÍCH FOREM
Nabídka - permanentní magnety - feritový blok - 19,8x15,2x6 (MA) mm
Volná kapacita regranulace LDPE, HDPE, PP, ABS, PS, PC/ABS

V oblasti vývoje a marketingu ekologických balení mají firmy...

09/11/2007

V oblasti vývoje a marketingu ekologických balení mají firmy stále ještě co dohánět.
Za prvé máme stále nedostatek jednoznačných informací o tom, jaké materiály a postupy přinášejí ty nejpříznivější a nejméně škodlivé výsledky. A taky nevíme, jak přesvědčit spotřebitele, aby projevili skutečný zájem o životní prostředí. Spotřebitelé již několik let tvrdí, že dávají na trhu přednost ekologickým řešením. Stále více však vychází najevo, že mezi ekologickými zájmy a skutečně ekologickým chováním spotřebitele zeje veliká propast. Když dojde na skutečná ekologická řešení, spotřebitelé podmiňují svůj údajný zájem o ekologický výrobek řadou podmínek: pokud jej mohou koupit v obchodě, kde obvykle nakupují, pokud jsou výkonnost, kvalita a design produktu srovnatelné, pokud je cena téměř srovnatelná a konečně, ačkoli to není vždy podmínkou, pokud má nějakou vlastnost/výhodu navíc kromě toho, že je ekologický.

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU