banner
5 neuesten Anforderungen
Poptávka - Izolace viz příloha
Poptávka - Klimatizace, Středočeský kraj
Poptávka - Dřevěná okna
Poptávka - Sádrokartonářské práce, suchá výstavba, střední Čechy
Poptávka - Vzduchotechnika
5 neuesten Angebote
STŘIHAČKA BETONÁŘSKÉ OCELI - SIMA CEL-36P
Jsme dodavatelé gabionových sítí a plotů z České republiky, gabionové sítě
Použitý mlýn Rapid, Typ K 60/45
Jednohřídelový Zerma ZWS 1700 S
Balíkovací lis

V oblasti vývoje a marketingu ekologických balení mají firmy...

09/11/2007

V oblasti vývoje a marketingu ekologických balení mají firmy stále ještě co dohánět.
Za prvé máme stále nedostatek jednoznačných informací o tom, jaké materiály a postupy přinášejí ty nejpříznivější a nejméně škodlivé výsledky. A taky nevíme, jak přesvědčit spotřebitele, aby projevili skutečný zájem o životní prostředí. Spotřebitelé již několik let tvrdí, že dávají na trhu přednost ekologickým řešením. Stále více však vychází najevo, že mezi ekologickými zájmy a skutečně ekologickým chováním spotřebitele zeje veliká propast. Když dojde na skutečná ekologická řešení, spotřebitelé podmiňují svůj údajný zájem o ekologický výrobek řadou podmínek: pokud jej mohou koupit v obchodě, kde obvykle nakupují, pokud jsou výkonnost, kvalita a design produktu srovnatelné, pokud je cena téměř srovnatelná a konečně, ačkoli to není vždy podmínkou, pokud má nějakou vlastnost/výhodu navíc kromě toho, že je ekologický.

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU