banner
5 nejnovějších poptávek
Poptávka - Pokrývačské a klempířské práce na střeše domu
Poptávka - Mám zájem o zednické a malířské práce v místnosti
Poptávka - Poptávám malířské práce v chodbě, obýváku, kuchyni a dalších prostorech
Poptávka - Základová deska na klíč
Poptávka - Topenářské práce, rozvody v bytech
5 nejnovějších nabídek
OHÝBAČKA BETONÁŘSKÉ OCELI - OMES P140 ES
Soustruh S50 CNC (ZPS Zlín) GO mechanické části ukončena 9/22
VOLNÁ KAPACITA ! NA VÝROBU VSTŘIKOVACÍCH FOREM
Nabídka - permanentní magnety - feritový blok - 19,8x15,2x6 (MA) mm
Volná kapacita regranulace LDPE, HDPE, PP, ABS, PS, PC/ABS

Evropané nejčastěji tisknou na papíry Xerox - Xerox s výrazným...

26/02/2007

Evropané nejčastěji tisknou na papíry Xerox - Xerox s výrazným náskokem zvítězil v hodnocení dodavatelů kancelářského papíru v zemích Evropské unie „Brand Equity Tracking Survey - Office Paper 2006“, které provádí švédská nezávislá společnost Opticom International Research. Xerox za sebou nechal jak diskontní dodavatele, tak výrobce značkových kancelářských papírů včetně společností HP a Canon nebo Océ čtyřikrát v posledních čtyřech letech. Opticom International Research při hodnocení vnímání jednotlivých značek oslovil více než 4000 respondentů ze sedmi evropských zemí. Na základě telefonických rozhovorů hodnotila zpráva povědomí o značce, výkon značky, nákupní chování, loajalitu ke značce a hodnotu značky. Z dílčích výsledků sestavil Opticom žebříček vnímání značky, v němž Xerox jako jediný přesáhl hranici 600 bodů. Xerox navíc zůstal i v roce 2006 nejčastěji nakupovanou značkou papíru a své postavení meziročně posílil o jedno procento na 11 procent.

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU