| Rozšíření FVE | |
| Nákup vozidla | |
| Tabule pro výuku | |
| Dodávka počítačů | |
| Rekonstrukce víceúčelového hřiště |
| 26/08/2010 |
Populární módní návrhář Karl Lagerfeld navrhl omezenou sérii lahví na nápoj Coca Cola Light pro francouzský trh. Bílá lahev nese jednoduchou černou kresbu – siluetu postavy, již lze podle vysokého límce, špičatých bot a neodmyslitelného koňského ohonu identifikovat jako samotného Lagerfelda – a má svítivě růžový hliníkový korunkový uzávěr. Podle citátu v tiskovém zpravodajství je Lagerfeld oddaným fanouškem všeho, co má nulový obsah kalorií, a pije svoji Coca-Colu Light z „křehkého křišťálového poháru, aby vynikla její chuť“. Na inzerátu pro kampaň, zahájenou na konci dubna, je modelka oblečená do Lagerfeldovy kreace z nové jarní kolekce. Reklama bude zveřejněna ve francouzských časopisech a na billboardech. Dva pařížské trendy butiky budou prodávat omezenou edici lahve v etuji se sladěným otvírákem za 47 eur. |
Proč využívat Industry-EU?
Cíle portálu Industry-EU
Poptávky a nabídky Industry-EU