
Fotbalové kabiny | ![]() |
Nákup a montáž nábytku | ![]() |
Dohledový systém | ![]() |
Oprava vnitřních omítek a maleb | ![]() |
Oprava maleb | ![]() |
13/08/2010 |
Jednou z největších změn faceliftové Fabie je maloobjemový motor 1,2 TSI, jenž se dodává ve dvou výkonových verzích. Vyzkoušeli jsme slabší z nich a zamysleli se, zda se vyplatí připlatit si nějakých pětadvacet tisíc a místo 1,2 HTP koupit 1,2 TSI. Nejlacinějším motorem pro Fabii byl a stále je tříválec se zdvihovým objemem 1,2 litru. Chápeme snahu napříč všemi automobilovými značkami o maloobjemové motory u malých automobilů. Tříválec 1,2 HTP se ale zrovna nepovedl – mimo město má problém rozpohybovat i nezatížený automobil, je hlučný a nikterak úsporný. |
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU
Poptávky a nabídky Industry-EU