Při formování naší budoucnosti se řídíme jasnou a dlouhodobou strategií, která je založená na našich cílech, naší vizi, misi a hodnotách.

Oprava elektroinstalace a osvětlení | ![]() |
Výměna výplní otvorů, oprava fasády a okapního chodníku | ![]() |
Nákup čerpadel | ![]() |
Elektronické zabezpečení objektu dílen | ![]() |
Oprava a revize EZS, EPS, ASHS u SSZT | ![]() |
09/01/2020 |
StrategiePři formování naší budoucnosti se řídíme jasnou a dlouhodobou strategií, která je založená na našich cílech, naší vizi, misi a hodnotách. Plánujeme generovat trvale udržitelný a rentabilní růst souvisle až do roku 2020 a v následujících letech. Abychom dosáhli tohoto cíle, chceme se více zaměřit na zákazníky, být více inovativní, agilní a ještě více využívat digitální sféru. Kromě toho chceme prosazovat trvalou udržitelnost v rámci všech našich podnikatelských aktivit, a posílit tak naši pozici lídra i do budoucnosti. Naše strategické priority![]() Podpora růstu
Klíčovou strategickou prioritou společnosti Henkel bude podpora růstu na vyspělých a rozvíjejících se trzích. Společnost zahájí celou řadu cílených iniciativ zaměřených na zajištění lepšího zapojení zákazníků a spotřebitelů, další posílení předních značek a technologií, rozvoj lákavých inovací a služeb a podchycení nových zdrojů růstu. Lepší zapojení zákazníků a spotřebitelůLepší zapojení zákazníků a spotřebitelů znamená, že společnost Henkel chce posílit růst obchodu s nejdůležitějšími zákazníky prostřednictvím zintenzivnění vzájemných vztahů a chce, aby růst obchodu s těmito zákazníky ve všech třech divizích překonal úroveň růstu trhu. Toho lze docílit nejen postupnou změnou orientace na přesné potřeby zákazníka a spotřebitele, ale i realizací podrobných plánů na zapojení zákazníků a spotřebitelů, kterých se zúčastní všechny úrovně organizace. Henkel chce mimoto mnohem lépe využívat růstové příležitosti tím, že bude reagovat na potřeby konkrétních cílových skupin přizpůsobením svých produktů, služeb a inovací. Přední značky a technologieHenkel rovněž plánuje dále posilovat své přední značky a technologie a zvyšovat obrat svých nejvýkonnějších globálních, ale i hlavních místních značek: obrat z 10 nejdůležitějších značek by měl do roku 2020 dosáhnout 75 % tržeb skupiny. Hnací silou tohoto úsilí budou cílené investice do posilování hlavních značek společnosti, získání konkurenční výhody prostřednictvím využití nových technologií a vývoj přizpůsobených produktů a řešení pro různá průmyslová odvětví. Úžasné inovace a službyRůst se bude rovněž opírat o průběžné posilování schopnosti společnosti Henkel přinášet lákavé inovace a služby. Díky tomu se bude moci odlišit na vysoce konkurenčních trzích a posunout svou orientaci z výrobků na řešení. Díky tomu bude moci nabízet více diferenciované výrobky a služby pro spotřebitele i průmysl. Do roku 2020 chce společnost zvýšit množství svých inovací a zároveň posílit podíl svých nejlepších inovací na celkovém obratu. Ve snaze povzbudit inovační potenciál a vytvořit příležitosti pro zapojení zákazníků vybuduje společnost v Düsseldorfu a Šanghaji nová inovační centra pro divizi Adhesive Technologies a zároveň rozšíří nabídku služeb a modelů ve všech svých divizích. Půjde mimo jiné o konzultační služby či technické poradenství pro průmyslové a profesionální zákazníky ale také o digitální služby ve spotřebitelských oblastech, jako jsou on-line platformy pro objednání do vlasového studia, abonentní modely nebo automatické přeobjednání. Nové zdroje růstuDalší součástí strategického zaměření na zvyšování růstu v hlavní oblasti podnikání bude hledání nových zdrojů růstu, k nimž patří například pronikání na nové trhy či zaplňování „bílých míst“ na vyspělých i rozvíjejících se trzích. Cílené akvizice pomohou doplnit portfolio společnosti, posílit její pozici na atraktivních trzích a kategoriích a proniknout do sousedních kategorií. Henkel dále zřídí speciální fond rizikového kapitálu operující s prostředky ve výši až 150 mil. eur určenými na investice do start-upů s konkrétním digitálním a technologickým zaměřením. Jakkoli společnost podporuje organický růst, budou nedílnou součástí strategie dalšího posilování jejího portfolia také fúze a akvizice.
|
Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU
Poptávky a nabídky Industry-EU