banner
5 nejnovějších poptávek
Poptávka - Vodoinstalatérské práce pro SVJ
Poptávka - Hledám někoho na stavební a zednické práce v rodinném domě, zhotovení omítek a jiné
Poptávka - Příprava povrchu, broušení, omítky na fasádě rodinného domu
Poptávka- Výkopové práce, kanalizace, jímka
Poptávka- Rekonstrukce domu, omítky, dlažby a další stavební práce
5 nejnovějších nabídek
Zabýváme se prodejem návleků na MOPY, rozmýváků a žínek
Mokré lakování
Frézky nástrojářské - FN 32, výrobce TOS
Frézky nástrojářské - FNGP 40 CNC, výrobce INTOS
Soustruhy CNC - Masturn 50 CNC, výrobce MAS

Část mýtných bran stále "jede" na agregát. Elektrická...

03/07/2007

Část mýtných bran stále "jede" na agregát. Elektrická přípojka vede ke 148 mýtným branám z celkových 172 na dálnicích a rychlostních silnicích. Uvedla to firma Eltodo, která připojení bran k elektrické síti buduje. Odstranění naftových agregátů, které stále pohánějí zbylých 24 bran, však provázejí problémy s vlastníky pozemků i úřady. Naftové agregáty byly jedním z největších problémů při spouštění mýtného systému koncem loňského roku. Když stát v prosinci mýtný systém přebíral od firmy Kapsch, poháněly naftové agregáty 150 ze 172 mýtných bran. Kapschi a jeho subdodavatelským firmám AŽD Praha a Eltodo se totiž nepodařilo včas sehnat všechna potřebná povolení. Kapsch se proto státu zavázal, že pokud do roka neodstraní 90 procent vad, mezi které patří i agregáty, zaplatí za každou z nich 20 tisíc korun denně. Všechna provizorní řešení pak musí Kapsch odstranit do poloviny roku 2008, jinak mu hrozí sankce tři miliony korun za každý den a každý agregát. Podle mluvčího Eltoda Jana Rafaje nelze přesně říci, kdy budou elektrické přípojky ke zbývajícím branám dokončeny. Další výstavbě přípojek údajně brání administrativní problémy. U některých bran prý majitelé nechtějí povolit stavbařům vstup na pozemek, jinde nechtějí dát souhlas k přípojce vůbec. Některé brány stojí v ochranném pásmu vod, takže je nutné kvůli tomu upravovat územní plány. Jednu přípojku se údajně nepodaří dostavět vůbec, neboť k tomu nedalo povolení Ředitelství silnic a dálnic, které zde chce stavět něco jiného, a brána se nejprve bude muset přesunout.

Chcete být informování o poptávkách dříve než ostatní? Registrovat se k odběru novinek
banner

Proč využívat Industry-EU? Cíle portálu Industry-EU Poptávky a nabídky Industry-EU